Beantwoord

Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen

  • 2 February 2024
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb mijn abo verlengd met een pre-order van een nieuwe telefoon en heb een betaallink gekregen om te betalen maar deze geeft de volgende fout aan : 

“Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen” 

Dit duurt nu al 3 dagen. En ik kan deze bestelling niet annuleren en opnieuw bestellen omdat ik dan mijn pre-order voordeel wat ondertussen is verlopen niet meer terugkrijgen.

Wat nu?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 5 February 2024, 09:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Achong Is het bedrag ook niet van de bank af?  Drie dagen is wel erg veel. Werkt de url ook niet in een andere browser? 
Ik heb een moderator gevraagd te helpen. (Geen garantie maar doe mijn best) 

Hallo @Achong Is het bedrag ook niet van de bank af? 

Nee. Er is helemaal niets gebeurd.

Ik heb al verschillende browsers geprobeerd en gesproken met ODIDO. Die zeggen dat er een storing is bij IDEAL, maar ik zie dat deze fout maanden aan de gang is en dat er geen enkele oplossing is geweest van ODIDO. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Achong, welkom op de Community en tof dat je een nieuw toestel hebt besteld! Het is inderdaad bekend bij ons dat iDeal-betalingen momenteel niet gekoppeld worden aan de bestelling en dat je deze foutmelding kan ontvangen. Onze IT-afdeling is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is stellen we je telefonisch of via sms op de hoogte. Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je ordernummer? Dan zet ik een case voor je door, zodat IT dit kan onderzoeken!

Reageer