Beantwoord

ik wil graag de 0906 gedeblokeert hebben

  • 2 December 2023
  • 13 reacties
  • 147 Bekeken

Ik heb een blokkade op 0906 nummers maar gebruik deze juist veel en wil hier natoe kunnen bellen 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 5 December 2023, 12:15

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @timmermanroma Welkom in de community! 
Ga in je account (app) naar “ Meer” (rechts onder) kies je telefoonnummer- Instellingen. -blokkades.

Je kan daar de blokkade zelf aan en uitzetten. Let op dit soort kosten kunnen hard oplopen.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

De kosten van bellen naar servicenummers

 

 


 

 

21-12-1983 waar vind ik klantnummer 

*** (bewerkt door moderator) klantnummer 

 

Reputatie 7
Badge +14

@timmermanroma Zet nooit privé gegevens in een topic in een openbaar forum.
 

In je forum account  kan niemand het lezen behalve de moderators.

bovendien kan je zelf de blokkades verwijderen zoals ik je al liet zien.

 Het lukt je vast! Succes! 

💡👌🏻

Dat lukt dus niet dat zeg ik als ik dat doe staan de blokkades er nog gewoon op

Zoals je hier zit heb echt wel geprobeert 

Reputatie 7
Badge +14

@timmermanroma Start je telefoon even opnieuw op! 
Er staat dat het gelukt is! 
Groetjes

Dan heb ik ook al verschillende x geprobeert snap wel iets van telefoons en kan ook lezen ik kom niet voor niks hier hulp vragen 

Reputatie 7
Badge +14

@timmermanroma Dan is het afwachten op de hulp van een moderator of ga even langs een shop

https://www.odido.nl/winkels Misschien is er een rede waarom nummers zijn geblokkeerd, ,💡🤷‍♀️
 

Fijne zondag!

Reputatie 7
Badge +14

@timmermanroma , een voorbeeld van wanneer de 09xx nummers door Odido worden geblokkeerd zijn als je een betalingsregeling hebt lopen. Is dat toevallig het geval?

Nee zeker niet sta geen stuiver schuld 

Reputatie 6
Badge +6

Dan heb ik ook al verschillende x geprobeert snap wel iets van telefoons en kan ook lezen ik kom niet voor niks hier hulp vragen 

Hallo @timmermanroma, geen zorgen, ik ga je hierbij helpen! Houd er rekening mee dat dit een klant-helpt-klant forum is. De gegeven antwoorden van andere klanten en Superusers, zijn alleen tips om te kijken of het uitgesloten kan worden. In veel gevallen is het daarmee al opgelost en een beetje waardering kan geen kwaad! Mocht er hulp vanuit onze kant nog nodig zijn, dan staan we altijd klaar. 

Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om een aantal dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. 

Mocht dat niet helpen, kijk ik graag met je mee in je account of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik gelijk met je meekijken! 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer