Beantwoord

Levering Apple Watch Ultra

  • 10 January 2023
  • 5 reacties
  • 78 Bekeken

Beste @Hajar ,

Ik lees een aantal berichten mee m.b.t. de levering van de Apple Watch Ultra. Graag zou ik ook meer informatie ontvangen over mijn order (78949510). 

Met vriendelijke groet,

Michael

icon

Beste antwoord door mgribling 23 January 2023, 11:19

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mgribling 

Bedankt voor het delen van je ordernummer, Deze heb ik ook intern doorgezet en wij zijn achter de schermen druk bezig met een oplossing om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Excuses voor het ongemak!

Hi @mgribling 

Bedankt voor het delen van je ordernummer, Deze heb ik ook intern doorgezet en wij zijn achter de schermen druk bezig met een oplossing om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Excuses voor het ongemak!

Dank voor de informatie, @Hajar!

Kun je vanuit jouw positie meer dan de collega's in de winkel en/of telefonische klantenservice? Zij hebben namelijk geen zicht op de interne logistiek. Vraag uit interesse.

Hi @mgribling 

Bedankt voor het delen van je ordernummer, Deze heb ik ook intern doorgezet en wij zijn achter de schermen druk bezig met een oplossing om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Excuses voor het ongemak!

@Hajar & @Pharwin 

kan een van jullie even mijn bestellen controleren (78949510). Ik heb nog niet het idee dat de leveringsproblemen zijn opgelost. 

Alvast bedankt.

 

Groeten,

Michael

Hi @mgribling 

Bedankt voor het delen van je ordernummer, Deze heb ik ook intern doorgezet en wij zijn achter de schermen druk bezig met een oplossing om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Excuses voor het ongemak!

@Hajar & @Pharwin 

kan een van jullie even mijn bestellen controleren (78949510). Ik heb nog niet het idee dat de leveringsproblemen zijn opgelost. 

Alvast bedankt.

 

Groeten,

Michael

niet meer nodig.

dit weekend de watch ontvangen nadat ik vorige week een nieuwe bestelling had geplaatst in de webshop. klantenservice (zakelijk) gaf aan dat de eerste bestelling (blijkbaar) niet goed was doorgekomen. hoe dan ook, problem solved.

Reputatie 7
Badge +9

@mgribling Super dat je hem hebt ontvangen. Ik wens je veel plezier met je nieuwe Watch!

Reageer