Beantwoord

Levering Honor Magic 5 Pro

  • 24 April 2023
  • 4 reacties
  • 265 Bekeken

Reputatie 3

Ik vraag me af wanneer T-Mobile de Honor Magic 5 Pro gaat leveren. Dit toestel is zeer slecht leverbaar in Nederland. Waar je in Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje etc etc. Dit toestel met flinke korting en cadeaus kan bestellen. Kun je het in Nederland bijna nergens krijgen. De telefoon is zelf superieur met een zeer goede batterij, top scherm met 2160Hz PWM dimtechnologie en misschien wel de beste camera telefoon op het moment. Ik als een Huawei P30 Pro gebruiken wil graag dit toestel bestellen, maar helaas kan dit nog steeds niet bij T-Mobile terwijl de telefoon al een tijdje leverbaar is. 

icon

Beste antwoord door eric 24 April 2023, 12:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @supremeone 

T-Mobile verkoopt zelf een beperkt aantal toestellen en daar hoort Honor/Huawei niet bij.

Wel geven zij retailers de mogelijkheid een veel groter aanbod van toestellen te doen en dan te combineren met een T-Mobile abonnement. Dus kijk eens bij de bekende winkels als belsimpel, media markt, gsmweb etc. 

Reputatie 3

Dat is wel erg jammer. Voordat Amerika Huawei had verboden had Huawei een groter marktaandeel in telefoon verkopen dan Samsung. Nu hebben ze Honor gescheiden van Huawei om het verbod te kunnen omzeilen en na jaren weer een telefoon op de markt gebracht wat kan concurreren met Samsung. Helaas is het in Nederland slecht verkrijgbaar. Ik heb inmiddels gezien dat Belsimpel de telefoon verkoopt maar ik dacht misschien kan ik via T-Mobile extra korting krijgen op het toestel. Dat heb je vaker bij de grote providers als je je abonnement verlengt of een abonnement neemt. 

Reputatie 7
Badge +14

Meestal wordt de korting ook via een retailer beschikbaar gesteld, maar de retailer koopt zelf zijn toestellen en bepaald ook zelf de prijs. Als er maar 1 retailer een toestel verkoopt is er weinig concurrentie. Maar Honor is geen hardloper en de MNO's verkopen het merk niet. Dat het een merk is om een verbod te omzeilen geeft natuurlijk ook niet een echt goed gevoel voor zo'n merk. Maar gelukkig is er wat te kiezen, dus als je het daadwerkelijk wilt hebben is het verkrijgbaar. 

Reputatie 3

Dat ze het verbod zo proberen te omzeilen is mijn mening btw. Officieel is Honor 2 jaar geleden verkocht door Huawei. Ik vind het zo hypocriet dat andere Chinese merken geen Google verbod hebben maar Huawei wel. Hun innovatie heeft destijds ervoor gezorgd dat ze de grootste marktaandeel hadden. Ik gebruik al jaren mijn Huawei P30 Pro en moet zeggen dat ik de afgelopen jaren geen enkel toestel heb gezien die veel beter presteert vandaar dat ik nu erg geïnteresseerd ben in de Honor.

-Top Accu

-Zeer snel

-Top Camera 1.6 aperture, (shutter speed),enige camera dat bewegende objecten nauwkeurig kan vastleggen (Guinness World Record), top selfie camera 

-Scherm technologieën voor minder vermoeiende ogen

-Snelste 3D face unlock (beter dan Apple) 

-Magic OS desktop experience 

Veel goedkoper dan concurrenten met 12GB standaard RAM en 512GB storage. 

Echt jammer dat het toestel weinig aandacht krijgt in Nederland vergeleken met de buurlanden. 

 

 

Reageer