Beantwoord

levertijd Pixel 8 pro zwart 256 gb in odido winkel niet bekend

  • 26 October 2023
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Een tijdje geleden heb ik de Pixel 8 pro besteld in het beige. Dit ging niet door vanwege leveringsproblemen bij odido en gelukkig was ik er nog op tijd bij om mijn bestelling te annuleren (voor de pixel watch 2 actie), en opnieuw af te sluiten. Hierna samen met een medewerker van odido een nieuw abbonement afgesloten met dus de Pixel 8 pro in het zwart - 256 gb. De medewerkster gaf aan dat als ik het toestel naar de winkel zou laten bezorgen dat deze er dan sneller zou zijn, dus zo doende.

Het toestel zou afgelopen maandag (23 oktober) binnen komen in de Odido Shop Leidschendam maar deze is niet binnengekomen. Ik ben zelf dinsdag naar de winkel gegaan om te vragen of het toestel op voorraad was, maar de man gaf aan dat deze nog niet geleverd was.

Van odido zelf heb ik geen melding gekregen dat er vertraging is opgelopen, dus ik wacht nog steeds op een berichtje met mijn levertijd?

Inmiddels meerdere keren met de klantenservice gebeld, maar niemand kan mij vertellen wanneer mijn toestel binnen gaat komen in de winkel, wat ik erg raar vind.

Mijn bestelnummer is 202405385. Kan iemand mij hier alsjeblieft mee helpen? Op de site staat tenslotte (nog steeds) vermeld, voor 12 uur besteld = morgen in huis.

 

Mvg,

Timo

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 30 October 2023, 14:30

Bekijk origineel

4 reacties

Kan ik alsjeblieft een reactie krijgen over de levertijd? 

Vandaag opnieuw telefonisch contract gezocht met odido en opnieuw kon niemand mij wat vertellen over wanneer het toestel binnen zou komen in de winkel. Ik wacht nu al sinds maandag (oorspronkelijke leverdatum) en heb nog steeds niks van jullie vernomen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @timobreaky 

Ik heb contact opgenomen met mijn collega’s van de shop en als het goed is hebben zij jou nu een bericht gestuurd met dat je je toestel kan ophalen. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe telefoon!

Hey @Hajar van Odido , bedankt voor het regelen!!

 

Mvg,

 

Timo

Reputatie 7
Badge +9

@timobreaky Graag gedaan!

Reageer