Beantwoord

Mijn bestelling is verdwenen

  • 8 April 2024
  • 7 reacties
  • 66 Bekeken

Mijn bestelling zou op 30 maart thuis geleverd worden.Maar het is niet gebeurd.
Na bijna 10 dagen blijft de status nog steeds “Bezorgtijd wordt berekend”.
Ik heb hierover met PostNL contact opgenomen. Ze hebben gezegd dat ze de zending niet kunnen vinden en ik zelf met Odido moet contacteren.
Kunnen jullie mij helpen? Ordernummer : 211116253

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 9 April 2024, 13:02

Bekijk origineel

7 reacties

Don't count on their help.  I ordered S24 on March 17 and I'm still waiting for it

Don't count on their help.  I ordered S24 on March 17 and I'm still waiting for it

Gosh,really!? What a serice!! I’m going to think about what I can do.
Thanks your reaction.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Shimacoco, allereerst van harte welkom op de Community! Niet fijn dat PostNL je pakket kwijt is geraakt. Wat Lukasz zegt klopt natuurlijk niet. Ik ga je hier uiteraard bij helpen. Ik heb direct een case aangemaakt, zodat mijn collega's een onderzoek kunnen starten bij PostNL naar jouw pakket. Je ontvangt binnenkort een e-mail met een toestemmingsformulier. Vul die zorgvuldig en correct in en stuur deze dan naar ons terug. Het onderzoek wordt dan gestart. Houd er rekening mee dat zo'n onderzoek een aantal werkdagen kan en zal duren. We zijn namelijk afhankelijk van antwoorden vanuit PostNL en ook werken andere afdelingen, zoals fraude eraan om te zien of jouw toestel ergens wordt gebruikt. Zodra het onderzoek is afgerond nemen mijn collega's contact met je op. En je ontvangt sowieso het toestel waar je recht op hebt, dus maak je maar geen zorgen.

Mocht je eind volgende week nog niets gehoord hebben, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag wat de status van het onderzoek is! 😄

Jouw casenummer is 70177968.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lukasz 1, what do you mean 'don't count on their help’? We are working on your case as we speak. As I already told you, it may take a while before the investigation is completed. I've looked into your case and it's in progress. We are waiting for a response from PostNL to answer our latest questions. If you have any questions about your investigation, please ask me in your own topic. Please don't scare other customers, telling them we're not helping. Not necessary! 😄

Hi Shimacoco, allereerst van harte welkom op de Community! Niet fijn dat PostNL je pakket kwijt is geraakt. Wat Lukasz zegt klopt natuurlijk niet. Ik ga je hier uiteraard bij helpen. Ik heb direct een case aangemaakt, zodat mijn collega's een onderzoek kunnen starten bij PostNL naar jouw pakket. Je ontvangt binnenkort een e-mail met een toestemmingsformulier. Vul die zorgvuldig en correct in en stuur deze dan naar ons terug. Het onderzoek wordt dan gestart. Houd er rekening mee dat zo'n onderzoek een aantal werkdagen kan en zal duren. We zijn namelijk afhankelijk van antwoorden vanuit PostNL en ook werken andere afdelingen, zoals fraude eraan om te zien of jouw toestel ergens wordt gebruikt. Zodra het onderzoek is afgerond nemen mijn collega's contact met je op. En je ontvangt sowieso het toestel waar je recht op hebt, dus maak je maar geen zorgen.

Mocht je eind volgende week nog niets gehoord hebben, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag wat de status van het onderzoek is! 😄

Jouw casenummer is 70177968.

Halllo Marciano, dank voor je reactie. Ik wacht op e-mail en zal er snel op reageren.

@Marciano van Odido What I'm saying is wrong?  Two years ago I had the same problem with odido and post nl.  After 2 years, apparently nothing has changed for you.  Maybe clean up your company and the people who work there?  Do you have the nerve to say that I'm writing it wrong?  I pay you a lot of money for the Internet and telephone.  And you don't give a damn about it

Reputatie 6
Badge +6

@Lukasz 1 We do think what you say is wrong, because of course it is still under investigation and you are already drawing the conclusion that you could not count on our help, while we are still figuring this out. As we have already indicated, we are dependent on actions and reaction from PostNL. Of course it can always happen that a package is lost by PostNL, but that is why we are still investigating this and asking PostNL. We are again dependent on them for a response and that can sometimes take a while. We would like to ask you to wait patiently! 

Reageer