Beantwoord

Multisim Apple Wacht 9 icm iPhone 14 Pro niet werkend

  • 2 October 2023
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb een Odido (T-Mobile) mobiel abonnement welke ik recent heb uitgebreid met multisim voor een Apple Watch 9 Cellular (watchOS 10.0.2). Via de Watch app op mijn iPhone 14 Pro (iOS 17.0.2) heb ik de stappen doorlopen bij ‘Mobiel netwerk’ om deze te activeren. Aan het einde van deze stappen krijg ik onderstaande scherm te zien met daarop de melding “Multisim wordt overgezet”. Keer ik even later terug naar ‘Mobiel netwerk’ in de Watch app, dan is de link ‘Configureer mobiel netwerk’ disabled (grayed out) zoals te zien op onderste afbeelding. Ga ik vervolgens op de Apple Watch naar Netwerk, dan staat daar nog steeds ‘Geen simkaart’ en ‘Geen verbinding’. Inmiddels heb ik meerdere keren gesproken met ODIDO medewerkers en in de tussentijd heb ik nog steeds geen bereik met mijn Apple Wacht. HELP! Hoe los ik dit op? Hoe krijg ik de multisim werkend op mijn Apple Watch 9?

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 4 October 2023, 09:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mikelinnemans 

We ervaren momenteel een technische storing met de Multisim. Onze technische afdeling is druk bezig met een oplossing. Ik kan je geen duidelijke indicatie geven van wanneer het is opgelost, maar voor nu staat 24 oktober op de planning. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 1

Hi @mikelinnemans 

We ervaren momenteel een technische storing met de Multisim. Onze technische afdeling is druk bezig met een oplossing. Ik kan je geen duidelijke indicatie geven van wanneer het is opgelost, maar voor nu staat 24 oktober op de planning. Excuses voor het ongemak!

Helder. Worden de kosten voor 2 nieuwe multisims welke ik afgelopen dagen heb aangeschaft (in wanhopige poging het werkend te krijgen) vergoed / gecreditered?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mikelinnemans 

Je kan je klantnummer in je profiel zetten dan helpen we je daar graag mee wanneer het probleem is opgelost. 

 

Reputatie 1

Hi @mikelinnemans 

Je kan je klantnummer in je profiel zetten dan helpen we je daar graag mee wanneer het probleem is opgelost. 

 

Zojuist gedaan. Ervan uitgaande dat dat het nummer is zoals vermeld op de factuur.

Reageer