Beantwoord

Multisim bestelstatus

  • 2 February 2024
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Hoi,

 

 

Ik heb als het goed is een multisim aangevraagd voor mijn lopende abonnement. Maar ik heb daar geen bevestiging van gekregen. Hoe kom ik erachter of mijn bestelling goed is doorgekomen? Ik neem aan een extra simkaartje te krijgen voor mijn Apple Watch. 

 

Weet iemand het antwoord? Bedankt

 

icon

Beste antwoord door Fex 4 February 2024, 21:31

Bekijk origineel

5 reacties

Ok. Inmiddels weet ik het verschil tussen een duo-sim en multisim. Ik heb de Multisim in mijn profiel gevonden en uiteindelijk via de iPhone zelf geprobeerd om dit in te stellen. Op een bepaald moment kreeg ik een Odido inlog scherm en heb ik Multisim geactiveerd. De popup verdween en de melding die ik nu zie bij Apple Watch op mijn iPhone is:

 

Mobile Plan:

Tele2 NL

Waiting

 

Het lijkt ook niet mogelijk om dit plan te verwijderen en dat opnieuw te proberen. Is er iemand die me hiermee kan helpen?

 

Zojuist zag ik plots de melding Activating. Ik ga hier wel 24/48 uur op wachten op te zien of dat iets uit haalt. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Fex ,

1) multi sim is bedoeld als esim op een watch met LTE connectiviteit.

2) Alleen oud T-mobile en nieuw type Odido abonnementen ondersteunen Multi sim. Tele2 abonnementen die alleen de nieuwe naam Odido hebben gekregen zijn qua prijs, voorwaarden en mogelijkheden hetzelfde gebleven. 

Hi Eric! Bedankt voor je antwoord. Via andere threads heb ik gelezen dat Tele2 dat wel degelijk zou moeten ondersteunen en ik kan ook bevestigen dat dat het geval is. Ongeveer een uur geleden was het gehele Mobile Plan verdwenen en nadat ik het opnieuw probeerde lukte het in 1x. Van Waiting naar Activating naar “T-Mobile NL” (zal uiteindelijk Odido worden). 

Hartelijk bedankt voor je antwoord. Het is dus opgelost. 

Reageer