Beantwoord

Nieuwe telefoon ophalen in de winkel

  • 22 December 2023
  • 5 reacties
  • 795 Bekeken

Hey! Klein vraagje: afgelopen woensdag heb ik een Iphone 15 besteld (met abonnement) en deze wilde ik graag in de winkel ophalen voordat de kerstdagen beginnen. Nu moet ik wachten op een sms’je, dus ik vroeg mij af of er een indicatie is hoelang dit gaat duren? Mijn ordernummer is 205498129

Dank alvast! 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 22 December 2023, 16:03

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hey! Klein vraagje: afgelopen woensdag heb ik een Iphone 15 besteld (met abonnement) en deze wilde ik graag in de winkel ophalen voordat de kerstdagen beginnen. Nu moet ik wachten op een sms’je, dus ik vroeg mij af of er een indicatie is hoelang dit gaat duren? Mijn ordernummer is 205498129

Dank alvast! 

Hallo @Thijsvdbult, wat leuk dat je een iPhone 15 bij ons hebt besteld! Geen zorgen, ik heb je bestelling gecheckt en ik zie dat deze voor je klaarstaat om op te halen in onze winkel! Je hebt de SMS ook al ontvangen, dus je kunt snel langsgaan in onze winkel om je nieuwe pareltje op te halen! Vergeet niet om een geldige legitimatiebewijs mee te nemen, zodat mijn collega's kunnen checken dat jij de juiste persoon bent. 

Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe iPhone en alvast hele fijne feestdagen! 

Groetjes, 

Pharwin

Hai, hoelang duurt het voordat je je telefoon kan afhalen in een filiaal als je een bestelling plaatst?

Reputatie 6
Badge +6

Hai, hoelang duurt het voordat je je telefoon kan afhalen in een filiaal als je een bestelling plaatst?

Hallo @TaFli, dat is afhankelijk van de levertijd van je toestel! Je kunt op onze website de actuele levertijden terugvinden: https://www.odido.nl/shop/alle-telefoons en voor de iPhone 15 in dit topic: 

Als er op onze website en in het topic '’direct leverbaar'’ staat, dan duurt het ongeveer een paar dagen. Dat heeft te maken met dat we (prijzige) toestellen niet meer in onze winkels hebben liggen i.v.m. diefstallen die in het verleden hadden plaatsgevonden. Op deze manier kunnen we de veiligheid van onze collega's in de winkels beter waarborgen! Onze toestellen liggen in onze logistieke center. Zodra je een bestelling plaatst en kiest voor ophalen in één van onze winkels, zal deze zo snel mogelijk worden verstuurd naar de betreffende winkel. Houd er rekening mee dat hier een paar dagen overheen kunnen gaan. Zodra het toestel voor je klaarligt om op te halen in onze winkel, zul je een SMS van mijn collega in de winkel ontvangen! 

Groetjes, 

Pharwin

Ik heb vanochtend een nieuwe telefoon bestelt. Er stond direct leverbaar voor ophalen in de winkel. Mijn bestelnummer is 210689147. Kan ik het vandaag dan nog ophalen 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @irisleenders 

Meestal kan het enkele werkdagen duren omdat je bestelling eerst nog naar het door jou gekozen filiaal gaat, zodra je bestelling klaar is om opgehaald te worden dan ontvang je bericht van de winkel medewerker.

Reageer