Nog geen terugbetaling na annulering

  • 26 October 2023
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Goedemiddag,

 

op 27 september heb ik een bestelling gedaan voor een nieuwe iPhone 15 plus en verlenging van mijn abonnement. Een deel zou ik vooruit betalen en de rest via mijn abonnement. De eerste keer ging dit niet goed via mijn app op de telefoon en heb het nog een keer gedaan via de website van Odido. ik kreeg een mail om de betaling te doen en heb dit gedaan. De volgende dag, 28 september, kreeg ik een mail dat ik kon betalen. Dit heb ik niet gedaan. 

Op 4 oktober kreeg ik een mail dat mijn bestelling was geannuleerd, waarschijnlijk afgewezen. Volgens de site duurt een terugbetaling meestal zo’n 14 werkdagen, maar inmiddels zijn dat er al meer.

Mijn vraag: Waneer wordt mijn geld teruggestort. Het is een aardig groot bedrag.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RayTMobile 

Ik wil graag voor je uitzoeken of er een terugstortformulier voor je is ingevuld. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en het rekeningnummer waarmee je hebt betaald? Kun je mij ook je bestelnummer even en aangeven of je via creditcard of iDeal hebt betaald? Dan ga ik voor je aan de slag!

Hi @RayTMobile 

Ik wil graag voor je uitzoeken of er een terugstortformulier voor je is ingevuld. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en het rekeningnummer waarmee je hebt betaald? Kun je mij ook je bestelnummer even en aangeven of je via creditcard of iDeal hebt betaald? Dan ga ik voor je aan de slag!

Hi @Hajar van Odido 

Ik ben inmiddels op 8 november jl. teruggebeld met het verhaal dat er ten tijde van mijn bestelling en betaling een storing was bij ideal. Nu was er aangegeven dat er een terugbetaling aangevraagd is en dat ik in de gaten moest houden of er, uiterlijk 17 november, geld is teruggestort. Anders moest ik terugbellen. Nu was dit niet het geval en heb ik 18 november gebeld. Ik heb bij elkaar 26 minuten aan de telefoon gehangen, waarvan 24 minuten in de wachtrij. En binnen die laatste 2 minuten was het enige antwoord van de servicemedewerker dat ik gewoon 14 WERKdagen moet wachten. Dat houdt dus in dat in tegen die tijd 2 maanden heb moeten wachten op mijn geld. Vind dit een beetje jammer en toch wel een slechte service. 

Ik hoop dat het in de toekomst wat sneller opgepakt wordt en dat mensen niet al te lang op hun geld hoeven te wachten. Compensatie zou er ook wel niet inzitten ;-)

Reageer