Odido Extra's

  • 28 October 2023
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 14 reacties

Goedenavond,

Ik heb twee vragen over odido extra's

 

  1. Volgens mij zat ESPN toch ook bij de extra's van het hoogste Odido Unlimited abonnement?
  2. Ik zie nu pas na het afsluiten dat je dus niet voor 3 punten 3 pakketen kunt kiezen. Het viaplay pakket kost dus al 3 punten. Ik had juist het duurste Unlimited abonnement afgesloten omdat ik dan iig espn en viaplay dacht te kunnen nemen. Nu zie ik dus dat espn verdwenen is en viaplay 3 punten kost.

Ik heb het abonnement bij belsimpel afgesloten, maar tijdens het bestel proces wordt je dus niet gewezen op het feit dat de pakketen ook 3 punten kunnen kosten. Er staat alleen dat je 3 punten hebt en daarmee pakketen kunt kiezen. Ik ging dus naar de odido website en klikte daar op de extras linkje bij het unlimited abonnement en vervolgens stond er een rijtje met diensten (incl espn) waaruit je kon kiezen.

Hier staat het dus ook niet duidelijk vermeld, pas verstopt nadat je verder in het bestelproces komt van odido zie je het aantal punten per pakket. Dat is dus niet zo bij het bestelproces van belsimpel.

Daarbij krijg ik ook een foutmelding bij het koppelen van mijn tv abonnement, daarbij heeft de klantenservice geen concrete indicatie gegeven wanneer dit opgelost wordt. Dus die extra kan ik ook niet activeren.

Ik baal nu wel, want ik heb hiervoor mijn ziggo abonnement opgezegd. Ik kom nu niet zo voordelig uit als ik espn erbij moet bestellen. Tweede keer dat ik overstap naar t-mobile/odido en weer geen goede ervaring.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @MarfD 

De informatie op de Odido site is wel helder. Je kunt TOT 3 extra's krijgen. Niet elke dienst is even duur, dus je kunt 3 goedkope of 1 dure nemen. ESPN is geen keuze.

Je kunt de unlimited bundels ook.per maand omlaag/omhoog bijstellen. Dus mocht je de rest van het premium pakket eigenlijk niet nodig hebben kun je deze bijstellen. 

Reputatie 1

Voor mij is het niet duidelijk hoor.

Ik zie namelijk nergens daar staan dat een dienst 3 punten kan zijn? Er wordt een suggestie gewekt dat je met die 3 punten 3 diensten uit die lijst kan kiezen. Ik heb het net getest bij 2 mensen. Ik heb ze laten browsen naar het duurste unlimited pakket en vervolgens laten klikken op het Tot 3 Extra's naar keuze linkje. Ik heb ze de omschrijving, die jij gescreenshot hebt, rustig laten doorlezen en vervolgens gevraagd welke pakketen ze zouden kiezen met hun punten. Beide kozen 3 pakketen.

Verreweg van helder dus naar mijn optiek.

Helder is expliciet achter de pakketen in deze opsomming vermelden hoeveel punten ze kosten.

offtopic https://www.odido.nl/tv/zenderpakketten Hier zie ik ook staan dat het ziggo sport totaal pakket, premier league bevat. Tsja...

 

Reputatie 7
Badge +14

Hi @MarfD ,

Tja, als je de unlimited abonnementen vergelijkt is  tot 3 extra's  toch echt iets anders dan 1 extra bij unlimited Plus. Daar zie je dam ook dat de "dure" keuzes er niet bijstaan.

 

Reputatie 1

Dat kan je toch op vele manieren interpreteren? 

Zoals, het duurste unlimited abbo heeft meeste marge dus daarom bieden ze daarbij duurdere extra's.

 

 

 

Reageer