Beantwoord

Odido heeft 2 nieuwe abonnementen zonder mijn toestemming

  • 25 October 2023
  • 5 reacties
  • 104 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik zie dat er 2 nieuwe abonnementen zijn afgesloten op mijn naam. Ik ben op vakantie sinds 19 september, ineens heb ik thuis internet + tv en een nieuwe mobiele abonnement. Hoe kan dat????

icon

Beste antwoord door eric 25 October 2023, 15:58

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Aaaaaaq ,

Geen idee wat/hoe, maar je kunt altijd binnen 14 dagen na “levering van een bestelling” annuleren. Neem even contact op met de klantenservice.

Ja heb ze gemail, maar geen reactie. Ik kan niet bellen want ik ben in het buitenland. Nog nooit meegemaakt. Ziet er naar uit dat het een zooitje is na overname.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi A, raar dat je opeens twee abonnementen hebt zonder dat je toestemming hebt gegeven! Stuur mij een privébericht met het betreffende 06-nummer en de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er direct voor je in!

Wat betreft je internet + tv abonnement. @Tommie van Odido zou jij willen meekijken en welke informatie heb jij van de topicstarter nodig? 😊

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Aaaaaaq, ik zag je privébericht voorbijkomen en heb ernaar gekeken. Wat ik kan zien is dat het abonnement op 19-06-2023 opgezegd is. Op 19-07-2023 heb je al geen gebruik meer kunnen maken van onze diensten. Ik kan nergens iets terugvinden in het systeem waarom er is opgezegd. De desbetreffende persoon heeft niks gelogd jammer genoeg. Op dit moment kan ik het ook niet meer terugdraaien, het is al te ver doorgelopen en het abonnement in niet meer actief. Het enige wat je kunt doen is een nieuw abonnement aanvragen. Zorg er nog wel voor dat je je oude apparatuur retour stuurt, anders kun je een boete ontvangen.  

Hoi Tommie,

 

ja ik heb het zelf opgezegd, dus dat is goed gegaan. Maar ik zie in mijn bank app, en ook in mail verkeer dat ze dus tmobile thuis en een mobiele telefoon abonnement willen afschrijven. 
 

voor de duidelijkheid, ik heb 1 mobiel abonnement die ik gebruik. die moet blijven. Maar 1 mobiel abonnement en een t mobile thuis abonnement heb ik niet afgesloten, die willen jullie wel afschrijven. Heel vreemd. 


 

 

Reageer