Beantwoord

Om de tuin geleid?

  • 27 November 2023
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Ik had een T-mobileabonnement met 5GB internet en onbeperkt bellen in NL en de EU en 120 minuten/sms van NL naar EU, voor € 17,50 (met Klantvoordeel € 16,49 +2GB). Nu kreeg ik de mogelijkheid om te verlengen naar een Odido-abonnement met 10 GB en onbeperkt bellen in NL en de EU voor € 17,50 (inclusief Klantvoordeel +2GB). Dat is mooi dacht ik, dan is het eindelijk van NL naar EU ook onbeperkt geworden, maar wat blijkt achteraf? Nu zitten er geen 120 belminuten/sms van NL naar EU meer bij en moet ik per minuut de door de EU vastgestelde maxiumbedrag van € 0,23 per minuut betalen, iets waar ik pas achter kwam toen mijn nieuwe abonnement was ingegaan en de 14 dagen bedenktijd voorbij waren en toen ik uit nieuwsgierigheid alle tarieven van Odido doornam. Als ik dat zou willen, moet ik een abonnement nemen dat € 32,50 kost (Hello Unlimited Basis). Ik had dus beter mijn oude abonnement kunnen houden en het geeft me het gevoel dat ik om de tuin ben geleid. Zou hier nog wat aan te doen zijn?

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 November 2023, 15:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jee-haa-kaa 

Helaas is hier niks aan te doen maar wellicht kun je overwegen om unlimited basis te nemen, je betaalt dan 25 euro met klantvoordeel. Je bundel kan je eenvoudig aanpassen in je Odido account.

Je kan misschien ook een idee aanmaken voor het terugbrengen van 120 minuten vanuit NL naar de EU naar alle abonnementen, wie weet doet Odido er iets mee.

Reageer