Beantwoord

Order online niet bekend en ook niet zichtbaar in de app

  • 23 January 2024
  • 5 reacties
  • 153 Bekeken

Ik heb mijn huidige abbonement telefonisch verlengd, ordernummer 207236822, echter kan ik de status online niet vinden. Hij geeft aan de order niet te kunnen vinden. Ik heb de orderbevestiging wel per mail ontvangen maar verder is het nergens zichtbaar. De verlenging zie ik ook niet terug in mijn Odido app. Is mijn bestelling wel goed verwerkt?

icon

Beste antwoord door Soesje1988 5 February 2024, 13:25

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Soesje, van harte welkom op de Community en tof dat je bij ons blijft met je verlenging én met een nieuw toestel! Het klopt inderdaad dat je je bestelstatus niet terug kan zien, omdat je hebt gekozen voor ophalen in de shop. Ik heb direct met je meegekeken en je bestelling is goed verwerkt hoor. Geen zorgen. De eerste bestellingen van dit toestel zijn vandaag bezorgd, dus ik verwacht dat jij je toestel binnenkort ook kan ophalen. Zodra dit zo is, nemen mijn collega's uit de shop contact met je op. Houd voor de zekerheid even de actuele levertijden in dit topic in de gaten. Jouw toestel staat hier op dit moment niet bij, dus ik gok dat je binnenkort iets hoort! 

Laat je het me weten als mjin collega's contact met je hebben opgenomen? Ik ben erg benieuwd en ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel! 😄

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Soesje, ik heb niks meer van je gehoord en ik zie dat de bestelling inmiddels is afgerond. Hoe bevalt je nieuwe toestel?

Hoi Soesje, van harte welkom op de Community en tof dat je bij ons blijft met je verlenging én met een nieuw toestel! Het klopt inderdaad dat je je bestelstatus niet terug kan zien, omdat je hebt gekozen voor ophalen in de shop. Ik heb direct met je meegekeken en je bestelling is goed verwerkt hoor. Geen zorgen. De eerste bestellingen van dit toestel zijn vandaag bezorgd, dus ik verwacht dat jij je toestel binnenkort ook kan ophalen. Zodra dit zo is, nemen mijn collega's uit de shop contact met je op. Houd voor de zekerheid even de actuele levertijden in dit topic in de gaten. Jouw toestel staat hier op dit moment niet bij, dus ik gok dat je binnenkort iets hoort! 

Laat je het me weten als mjin collega's contact met je hebben opgenomen? Ik ben erg benieuwd en ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel! 😄

 

Hoi Marciano,

Ik heb inderdaad al vrij snel een belletje gehad vanuit de shop met het bericht dat ik het toestel kon ophalen. Heel blij met het toestel en nu nog in afwachting van de watch 6 die je erbij krijgt. De aanvraag is bij Samsung in behandeling en ik vrees dat het lang gaat duren ivm de drukte.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Soesje, bedankt voor de terugkoppeling en superfijn dat je blij bent met het toestel! Het duurt inderdaad altijd even, voordat je de Watch ontvangt. Samsung streeft ernaar om dit binnen 6/7 weken te doen, maar dat komt straks helemaal goed. Nogmaals bedankt voor het laten weten en voor nu nog een hele fijne dag! 😊

Jij ook bedankt voor je snelle reacties! Fijne dag verder!

Reageer