Beantwoord

Orderstatus iPad 10

  • 18 March 2024
  • 5 reacties
  • 30 Bekeken

Hallo,

Ik heb op maandag 4 maart een bestelling geplaatst voor een iPad Gen10, obv een abonnement.

Ik heb tot op de dag van vandaag nog niks over de status gehoord, volgens de medewerker van Odido zou de tablet 18 maart binnen moeten zijn. Nu staat er op de webshop zelfs 1 april

(18:25 → nu zelfs 8 april)

Terwijl ik ze in de winkel gewoon wel kan krijgen.

Is er een andere tablet misschien voor dezelfde prijs per maand?

Mijn bestelnummer is 209756187

Groet

Harmen

icon

Beste antwoord door Harmen1993 20 March 2024, 10:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Harmen, tof dat je voor de iPad Gen10 gaat! Ik zie inderdaad dat de nieuwe voorraad vanaf 8 april weer beschikbaar is. Sorry voor de vertraging en het ongemak. Ik snap volkomen dat je deze zo snel mogelijk in handen wil hebben. We hebben 2 andere iPads beschikbaar, maandelijks zal de prijs hetzelfde zijn, echter zijn de andere twee iPads in totaal wel duurder. Dus dat is ook niet ideaal vergeleken met de prijs voor de iPad Gen10. Mocht je interesse hebben in andere merken, dan kan je op deze pagina alle tablets bekijken en vergelijken.

Laat je het me weten wat je besluit? Ik ben erg benieuwd. Laat het me maar weten als ik iets voor je kan doen! 😊

Hi @Marciano van Odido 

Bedankt voor je antwoord

Ik had al aan een alternatief gedacht, misschien is via Belsimpel een abonnement afsluiten bij Odido een goed idee, daar heb je veel variaties aan tablets voor elke prijs :)

Ik heb inderdaad ook gekeken in het tablet gedeelte, maar hier kwam ik niet uit

Is er een mogelijkheid dat je de order kunt annuleren zodat ik het via Belsimpel kan doen?

Alvast bedankt

Groet

Harmen

Reputatie 7
Badge +9

Hi Harmen, ik heb je bestelling zojuist geannuleerd. Ik hoop dat je via Belsimpel een goed alternatief vindt voor de iPad Gen10. Anders kan je altijd nog even bellen met mijn collega's van Telesales op 0800-0092 of langs 1 van onze winkels. Mijn collega's in de winkel kunnen je veel meer vertellen over de verschillende tablets dan ik. Laat het me gerust weten als je er een hebt gevonden, ik ben erg benieuwd! 😄

Groetjes,

Marciano

Hi Harmen, ik heb je bestelling zojuist geannuleerd. Ik hoop dat je via Belsimpel een goed alternatief vindt voor de iPad Gen10. Anders kan je altijd nog even bellen met mijn collega's van Telesales op 0800-0092 of langs 1 van onze winkels. Mijn collega's in de winkel kunnen je veel meer vertellen over de verschillende tablets dan ik. Laat het me gerust weten als je er een hebt gevonden, ik ben erg benieuwd! 😄

Groetjes,

Marciano

 

Hoi Marciano,

Dank voor je bericht, het is allemaal gelukt

Ik heb bij Belsimpel gekozen voor de iPad mini, samen met een Odido 2+2 GB 5g internet. 

Nu maar wachten tot dat de tablet binnen komt, ik kan niet wachten :)

Bedankt voor je hulp

 

Groetjes

Harmen 

Reputatie 7
Badge +9

Hey Harmen, mooi dat het is gelukt en tof dat je toch met je abonnement bij ons blijft! iPad mini, mooie keuze ook. Ik hoop dat je hem snel in handen hebt en ik wens je er alvast heel veel plezier mee. Nog een hele fijne dag gewenst! 😊

Reageer