Beantwoord

Pixel 8 Pro en de actie

  • 15 October 2023
  • 6 reacties
  • 98 Bekeken

9 oktober een nieuw abonnement afgesloten, met Pixel 8 pro toestel.Gekozen voor 1 jaar, en 50% aanbetaald.

Tot op heden geen bericht wanneer het toestel komt..

De Samsung actie met gratis watch heeft mij doen besluiten om de Pixel 8 pro te kiezen.

Deze actie loopt tot 16 oktober.

Telefoon is niet geleverd, ik heb geen factuur op datum voor 16-10, ben bang dat dit niet goed gaat.

Los van het ongemak van het niet hebben van een goed werkend toestel momenteel.

 

Heeft iemand hier info over?

 

Gr,

Arjan

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 18 October 2023, 10:40

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Arjan, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Google Pixel 8 Pro bent gegaan! Allereerst; geen zorgen! Als je op op 9 oktober je Google Pixel 8 Pro hebt besteld, dan komt het helemaal goed en kun je gewoon gebruik maken van de actie. Als je je toestel en hardware factuur binnen hebt, kun je tussen 27 oktober 2023 en 29 november 2023 jouw Pixel Watch 2 claimen via deze pagina. Heb je je toestel inmiddels ontvangen? Zo niet, stuur me dan even een privébericht met je ordernummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik direct met je mee! 😄

Dag Marciano,

 

Deze reactie komt iets te laat.

Ik heb de telefoon gisteren gekocht bij Belsimpel.

Ben nu aan het proberen om de bestelling bij Okido gecancelled te krijgen.

Maar dit is nog niet gelukt na 3x bellen.

Het schijnt dat degene die de bestelling heeft aangenomen, ook degene is die deze moet annuleren.

Dat heeft deze nog niet gedaan.

 

Straks maar weer even proberen.

Reputatie 7
Badge +14

Als de bestelling te ver in het leverproces zit zul je moeten wachten totdat je de telefoon in handen hebt en dan deze retourneren om het abonnement te annuleren. 

Volgens dit forum is de beige 256g pas 3 november leverbaar.

Ik heb tot op heden geen bericht gehad dat de telefoon geleverd gaat worden.

De voorraad kwam op 12-10 beschikbaar volgens de website. Deze telefoon is niet geleverd uit die voorraad, dus mag ik aannemen dat het 3-11 gaat worden.

 

Bestellen duurde 5 minuten, annuleren ben ik al meer dan een uur mee bezig verdeeld over 3 telefoongesprekken... 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Arjan, ik heb dit toestel gelijk eens opgezocht en deze staat momenteel op tijdelijke phaseout en is hiermee tijdelijk uit het assortiment. Niet fijn dat je hier niks over hebt gehoord. Als je mij alsnog een privébericht stuurt met de gevraagde gegevens hierboven, kijk ik direct of ik je bestelling voor je kan annuleren!

Dag Marciano,

 

Bespaar je de moeite..

Ik heb het abonnement afgesloten bij de klantenservice.

Policy is dat deze salesmedewerker de bestelling dient te annuleren.

En deze doet zijn werk niet..

 

 

Reageer