Beantwoord

Recycle deal barst/kras camera

  • 8 January 2024
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Goedenavond,

Ik ben inmiddels aan het einde van mijn abonnement met recycle deal gekomen. Tijdens de online aanvraag om mijn Iphone 13 pro max terug te kunnen sturen werd er gevraagd of er een barst in het scherm van het toestel zit. Hierop heb ik naar waarheid ingevuld dat er geen barst in het scherm aanwezig is waarna het retourlabel volgde. Tijdens de checkvragen voor het retourlabel is de achterkant en/of camera niet ter spraken gekomen.

Nu ik in de voorwaarden van het terugsturen van de recycle deal kijk, staat hier dat er geen barsten op het scherm/toestel mogen zitten. Mijn vraag is dan ook, wordt hiermee ook de camera van het toestel bedoeld? 1 van de 3 camera’s heeft een kleine kras/barst in de hoek, hier merk je niks van tijdens het maken van foto's. 

 

Kan ik het toestel zonder problemen terugsturen of wordt dit afgekeurd? Als ik enkel naar de gestelde vragen op de website kijk, voldoe ik aan de eisen. 

icon

Beste antwoord door eric 8 January 2024, 21:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Elke barst leidt tot waardevermindering. Check de info.

Waterschade is ook zoiets wat ze niet op het intake formulier uitvragen maar bij binnenkomst wel op zullen checken.

Reageer