Beantwoord

Samsung S22 fout gegaan in bestelling

  • 16 October 2023
  • 8 reacties
  • 113 Bekeken

Hoi

Kan iemand van Odido het voor mij na kijken.

Ik heb een bestelling gedaan voor mijn pa.

Een verlenging van 2 jaar met een s22 telefoon.

Bij het betalen via iDeal ging het mis.

Nu is wel de verlenging zichtbaar maar ik zie niks van de telefoon en mislukte betaling terug.

Tel nr 06xxxxxx13

Hoe kan dit opgelost worden.

PS klantenservice via telefoon is slecht te bereiken. (Wachttijd)

 

icon

Beste antwoord door peter-keetfm 19 October 2023, 15:50

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @peter-keetfm 

Heb je inmiddels al contact gehad met een collega? Anders wil ik graag de bestelling controleren. Heb je ook een bestelnummer voor mij? Dan kijk ik met je mee. 

@Hajar van Odido Hallo

Ik heb nog geen contact gehad.

Als ik inlog in Odido krijg ik alleen te zien bij nieuw.: Startdatum 13 februari 2024 / Einddatum 12 februari 2026

Verder niks te zien korting of bestelling en niks van de Samsung S22.

rekening nr xxx1606.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @peter-keetfm 

Heb je ook een bestelnummer voor me? Die begint vaak met een 2. Anders zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres en dan kan ik de bestelling controleren. 

@Hajar van Odido 

Ik heb je een bericht gestuurd.

Het gaat om verlenging niet een nieuw nummer.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Peter, allereerst tof dat je een toestel voor je vader hebt besteld! Ik heb gelijk meegekeken naar je bestelling en ik heb Mijn Odido er ook eens bij gepak. Ik zie inderdaad nog niet veel informatie over de korting en het nieuwe toestel in Mijn Odido staan. Maak je maar geen zorgen, dit komt helemaal goed. In de bestelling zie ik dat er eergister een betalingsherinnering- en vanochtend een bevestigingsmail is gestuurd. Is de betaling inmiddels voltooid? Wellicht komt het hierdoor en zodra het toestel geleverd is zal deze ook wel toegevoegd worden in Mijn Odido. 

Houd het even in de gaten en houd mij s.v.p. op de hoogte zodra de bestelling helemaal voltooid is. Dan check ik graag nog eens voor je of het allemaal klopt! 😄

@Marciano van Odido 

Ik heb u private een bericht gestuurd.

Dit is nou het probleem de betaling wou niet bij de bestelling en nu emails komen niet binnen.

Alles 3 keer na gekeken op zijn laptop echt niks te vinden ook niet ongewenst emails.

Hi Peter, allereerst tof dat je een toestel voor je vader hebt besteld! Ik heb gelijk meegekeken naar je bestelling en ik heb Mijn Odido er ook eens bij gepak. Ik zie inderdaad nog niet veel informatie over de korting en het nieuwe toestel in Mijn Odido staan. Maak je maar geen zorgen, dit komt helemaal goed. In de bestelling zie ik dat er eergister een betalingsherinnering- en vanochtend een bevestigingsmail is gestuurd. Is de betaling inmiddels voltooid? Wellicht komt het hierdoor en zodra het toestel geleverd is zal deze ook wel toegevoegd worden in Mijn Odido. 

Houd het even in de gaten en houd mij s.v.p. op de hoogte zodra de bestelling helemaal voltooid is. Dan check ik graag nog eens voor je of het allemaal klopt! 😄

 

Ik heb de klantenservice gebeld.

En via die weg is het opgelost.

Email ontvangen betaal link en betaald.

De Samsung S22 is als het goed is onderweg.😀

@Hajar van Odidoen @Marciano van Odido bedankt het is opgelost.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Peter, superfijn dat het via de klantenservice is gelukt! Bedankt dat je het ons hier ook laat weten. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe Samsung S22 en ook alvast een heel fijn weekend. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar! 😁

Reageer