Slechte service

  • 27 September 2023
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Hoe kan het zo zijn dat er wordt gesproken over “de kwaliteit die je van ons gewend bent” blijven leveren na de naamswijziging. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iets zo enorm erop achteruit is gegaan.

De app werkt al weken niet, ik heb geen inzicht in mijn kosten en de extra kosten die zijn gemaakt. de klanten service reageert niet of je staat 40 minuten in de wacht. 

Vervolgens wordt er over de iphone 15 gezegd vandaag besteld morgen in huis. na bestellen staat er 4-6 weken. dit is gewoon moedwillig mensen bedonderen. 

 

ik weet niet hoe jullie ervaringen zijn, maar mijn oproep op de bestelling te annuleren omdat ik wel een andere provider zoek wordt ook genegeerd. 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @krokantekroket  Welkom zo’n eerste bericht in de community is nooit fijn.

Het is op dit moment drukker dan normaal maar iedereen komt aan de beurt.

De app heeft bij sommige mensen inderdaad kuren, gelukkig werken ze hard om het in order te maken.

Ondertussen kan je op de site inloggen waar ook alles staat wat je weten moet!

Heb jij een IPhone 15 besteld?  Er is niets moedwillig aan. Wat door de fabrikant wordt verstuurd wordt op tijd geleverd ook Odido is daar afhankelijk van. Iedereen doet zijn uiterste best.

Nu over die oproep! Ik zie nergens een oproep, dit is pas je eerste post hier.

Evengoed fijn dat je het meld, neem maar van mij aan dat iedereen zijn stinkende best doet.

Prettige dag verder. 

Goedemorgen @krokantekroket  Welkom zo’n eerste bericht in de community is nooit fijn.

De app heeft bij sommige mensen inderdaad kuren, gelukkig werken ze hard om het in order te maken.

Ondertussen kan je op de site inloggen waar ook alles staat wat je weten moet!

Heb jij een IPhone 15 besteld?  Er is niets moedwillig aan. Wat door de fabrikant wordt verstuurd wordt op tijd geleverd ook Odido is daar afhankelijk van. Iedereen doet zijn uiterste best.

Nu over die oproep! Ik zie nergens een oproep, dit is pas je eerste post hier.

Evengoed fijn dat je het meld, neem maar van mij aan dat iedereen zijn stinkende best doet.

Prettige dag verder. 

Leuk dat je het goed probeert te praten, maar dat is zeker wel moedwillig. Wanneer je aan de voorkant verkondigd “vandaag besteld morgen in huis” maar 5 minuten na de betaling een bericht verstuurd het duurt toch 4-6 weken. Dan wist je dit ook wel voordat er besteld werd. 

Reputatie 7
Badge +14

@krokantekroket Hoezo? Welke iPhone heb jij dan besteld? Vast geen standaard? Kleur, data, model? Welke?

En waar is die oproep van jou dan? 

 

@krokantekroket Hoezo? Welke iPhone heb jij dan besteld? Vast geen standaard? Kleur, data, model? Welke?

En waar is die oproep van jou dan? 

 

Wat probeer je nou? iets goed te praten waarvan je zelf ook weet dat het zo is? Al bestelde ik een heteluchtballon. Als er staat morgen in huis maar na betaling is het 4-6 weten dan houd je mensen gewoon voor de gek. 

 

Nee natuurlijk plaats in die oproep niet op een forum die verstuur ik via de mail. 

Reageer