Beantwoord

Spijt van bestelling; wil annuleren

  • 29 March 2024
  • 9 reacties
  • 85 Bekeken

Hallo,
 
Uit de hectiek van werk en geklokkeerde te;lelefoon oplossen in winkel
thuis gekomen heb ik spijt vd bestelling die ik daar heb gedaan.
 
Was gestressed doordat ik mijn werk onderbrak, de voorman dat niet beviel en ik de telefoon nodig heb om bereikbaar te zijn voor vrouw en kinderen.
 
Vanmorgen kreeg ik bericht van Odido dat mijn telefoon was afgesloten omdat er malware op was gevonden. Heb gisteren wat veel sms’jes verstuurd en ontvangen en ik vermoed dat dat gezien werd als veroorzaakt door malware [wat dat ook precies moge zijn[,
 
In de winkel heb ik mijn adrresboek overgeschreven, omdat ik deze niet digitaal over mocht zetten, wegens gevaar v besmetting.
 
Toen weer naar het werk gegaan, omdat het erg druk was in de winkel en ik lang zou moeten wachten.
 
Toen ik weer terug was, lukte het niet de telefoon te wissen / naar fabrieksinstellingen te gaan, omdat ik geen iCloud wachtwoord wist [nog nooit gebruikt, vzv ik weet],
 
De baliemedewerker zei dat telefoons zo snel verouderen dat een 13 versie de beste keuze was. Om direct weer bereikbaar te zijn, raadde ze me aan een toestel van 10e euro te kopen en daar de nieuwe simkaart in te doen. Ook omdat de njeuwe simkaart niet zou passen in de 4 die ik nog thuis had liggen.
 
Toen in vredesnaam haar voorstel voor een bestelling aanvaard, omdat ik niet het overzicht had hoe nu verder.
 
Wil bestelling nu annuleren; kan ik dat nog doen en hoe doe ik dat?
 
Emil Möller
icon

Beste antwoord door eric 29 March 2024, 19:53

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi, het ontbreekt aan zaken als of het een nieuw abonnement,  telefoon of een verlenging is en wanneer dar precies is aangegaan.

Het handigst is dat je dan even teruggaat naar de winkel. Die kunnen je alles uitleggen over annuleringen voor jouw specifieke zaak.

Hou, het ontbreekt aan zaken als of het een nieuw abonnement,  telefoon of een verlenging is en wanneer dar precies is aangegaan.

Het handigst is dat je dan even teruggaat naar de winkel. Die kunnen je alles uitleggen over annuleringen voor jouw specifieke zaak.


dank voor je snelle reactie,

 

ik heb al jaar of 10 een abonnement bij Odido, heb ondertussen ook de thuisdiensten van Odido en verleng altijd vanzelf, zonder toestel

 

omdat het altijd druk is als ik in de winkel kom [wat niet vaak is overigens] en het vandaag en morgen erg druk is / zal zijn in de winkel, voel ik me opgelaten als ik morgen met deze lastige materie in de winkel kom

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @emilmoller 

Wat heb je nu precies in de winkel gekocht en wat was de exacte aankoopdatum?

een iPhone13, die is besteld en zou eind volgende week aankomen

 

datum van het hele verhaal is vandaag

bestelling heeft bestelnummer 211136819.

Reputatie 7
Badge +14

Oh, als je hem nog niet ontvangen hebt kun je even de klantenservice bellen. Die kan je dan helpen. 0800-0092.

die zijn dinsdagochtend pas weer bereikbaar, is dat ok / op tijd?

Reputatie 7
Badge +14

Met de paasdagen zijn ze gesloten. Maar morgen gewoon open.

ok, dan bel ik de servicedesk morgen, thx

Reageer