Beantwoord

Status bestelling niet zichtbaar?

  • 27 December 2023
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

Hi! Afgelopen zaterdag heb ik een bestelling geplaatst voor de Iphone 15 met abonnement. Ik de status van mijn bestelling nog altijd niet inzien (bestelnummer is 205671825), maar ik zou toch graag weten waar ik aan toe ben, ik heb nog geen updates gekregen. Aangezien ik mijn IPhone net voor kerst heb besteld had ik ook niet verwacht dat deze meteen klaar zou liggen, maar door de ‘direct leverbaar’ op de website wordt wel de indruk gewekt dat je meteen naar de winkel kunt om ‘m op te halen - jammer!

Enig idee wanneer deze bezorgd gaat worden? 

Thanks!

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 28 December 2023, 16:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hi! Afgelopen zaterdag heb ik een bestelling geplaatst voor de Iphone 15 met abonnement. Ik de status van mijn bestelling nog altijd niet inzien (bestelnummer is 205671825), maar ik zou toch graag weten waar ik aan toe ben, ik heb nog geen updates gekregen. Aangezien ik mijn IPhone net voor kerst heb besteld had ik ook niet verwacht dat deze meteen klaar zou liggen, maar door de ‘direct leverbaar’ op de website wordt wel de indruk gewekt dat je meteen naar de winkel kunt om ‘m op te halen - jammer!

Enig idee wanneer deze bezorgd gaat worden? 

Thanks!

Hallo @FloorvB, ik heb het gelijk voor je gecheckt en ik zie dat je inmiddels je iPhone 15 al hebt opgehaald, veel plezier met je nieuwe pareltje! Als je kiest voor ophalen in één van onze winkels, duurt het een paar dagen voordat je deze kan ophalen. Het toestel is namelijk wel direct leverbaar, maar dient uit onze logistieke center naar de winkel verstuurd te worden. We hebben prijzige toestellen niet meer liggen in onze winkels, i.v.m. de veiligheid van onze medewerkers. Er hebben namelijk in het verleden diefstallen plaatsgevonden en we proberen het op deze manier te voorkomen, ik hoop dat je dit begrijpt! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer