Beantwoord

Status Bestelling, Samsung 24U 1TB

  • 19 February 2024
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb de afgelopen week enkel en alleen gekeken naar de Community topics m.b.t. eenzelfde problemen - Namelijk dat de Samsung S24 Ultra ietwat trager aankomt dan oorspronkelijk aangegeven.

Voor mij is het zo dat ik mijn bestelling op 26 Januari heb gedaan. Ik lees elders in andere Community posts dat anderen die er een later besteld hebben, er nu al hebben. Ik snap dat deze waarschijnlijk de Grijze variant hebben gekozen, welke eerder op voorraad zal zijn geweest. Echter lees ik ook vis-a-vis andere topics dat er ook weinig concreets aangegeven wordt wanneer men iets vraagt zoals “Okay, het is wat vertraagt, betekend dat voor mij dat ik hem een week later kan verwachten, of wordt het dadelijk midden Maart, voordat ik mijn telefoon op mag gaan halen?”

 

Voor mij werd op de dag van mijn bestelling aangegeven dat hij vanaf 12 februari leverbaar zou zijn. Het is nu een week later, á la, kan gebeuren - Maar ik zou wel graag iets meer concreets weten of dat het nu deze week, volgende week, of halverwege Maart wordt, zodat ik daar rekening mee kan houden qua planning.

 

Het gaat in mijn geval over ordernr. 207587661

Alvast hartelijk bedankt!

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 19 February 2024, 16:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Limmi, van harte welkom op de Community! Tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 Ultra bent gegaan. Goede keuze! Ik snap volkomen dat je meer duidelijkheid wil over wanneer je je toestel kan verwachten. In ons actuele levertijden topic zie ik dat het door jou gekozen model vanaf 11 maart weer leverbaar is. Niet fijn dat 'ie nog langer is uitgesteld en ik hoop dat je nog wat langer geduld kan hebben. Ik heb je bestelling er ook direct bijgepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor ophalen in 1 van onze winkels. Houd het topic even goed in de gaten, deze wordt elke dag bijgewerkt - maar hoe het er nu uitziet verwacht ik dat mijn collega's rond 11 maart contact met je opnemen om je toestel in de winkel op te halen! Laat je het me weten als het zover is? Ik ben erg benieuwd en ik wens je er in ieder geval alvast heel veel plezier mee. Hij zal het wachten waard zijn! 😄

Hé Marciano,

Hartelijk bedankt voor je antwoord - Maar ik vind het een nogal vrijblijvend antwoord - Ik heb het toestel 26 Januari besteld, met de verwachting dat ik eventjes moest wachten om hem op te kunnen halen in de winkel, aldus de aangegeven 12 Februari. Nu geef je aan dat het praktisch een héle maand later gaat worden.

Ik had een paar dagen na mijn bestelling namelijk een van je collega's aan de lijn, die heel duidelijk was dat het in ieder geval vóór 25 Februari ging worden, toen ik telefonisch een vraag stelde m.b.t. dat het toen op de website “Verwachte Levertijd: 25 Februari” aangegeven werd.

Het zou in principe mij niet zo veel uitmaken als het later was, maar omdat ik de bestelling ook tijdens een actieperiode heb gedaan, die bij Samsung tót 1 April geldig is qua aanmelding, word het dadelijk wel kort dag, als het ‘rond’ / ‘vanaf’ 11 Maart ophalen word in de winkel.

Met de actie bedoel ik de Cashback actie van 240,- (Voor de 1 TB variant) - De gratis Samsung Galaxy Watch6 actie kan men een maand langer voor aanmelden.

 

Kan ik er vanuit gaan dat, als het mogelijk nóg later wordt dadelijk, dat Odido garant staat voor het mogelijk tekort lopen aan de actie die Odido zelf heel vrolijk als Sales-pitch heeft gedaan qua de ‘Tot wel 609 euro voordeel'?

 

Alvast hartelijk voor je antwoord.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Limmi, niet fijn dat jouw toestel naar eerste verwachting eerder leverbaar zou zijn en ik snap het volkomen hoor. Echter kan het altijd zo zijn dat een toestel meer besteld wordt dan we op voorraad hebben, waardoor de wachttijd langer wordt. De levertijden zijn hoogstwaarschijnlijk bijgewerkt, nadat mijn collega de leverdatum van 25 februari aan je had doorgegeven. Om verrassingen te voorkomen, wil ik je vragen dit topic de komende tijd in de gaten te houden. Deze wordt elke dag bijgewerkt.

Mocht jouw toestel te laat binnenkomen om te registreren voor de acties - waar ik niet vanuit ga - dan zorg ik er persoonlijk voor dat je er alsnog gebruik van kan maken, aangezien je met je bestelling recht hebt op de acties! 😊

Reageer