Hallo,
Ik heb de afgelopen week enkel en alleen gekeken naar de Community topics m.b.t. eenzelfde problemen - Namelijk dat de Samsung S24 Ultra ietwat trager aankomt dan oorspronkelijk aangegeven.
Voor mij is het zo dat ik mijn bestelling op 26 Januari heb gedaan. Ik lees elders in andere Community posts dat anderen die er een later besteld hebben, er nu al hebben. Ik snap dat deze waarschijnlijk de Grijze variant hebben gekozen, welke eerder op voorraad zal zijn geweest. Echter lees ik ook vis-a-vis andere topics dat er ook weinig concreets aangegeven wordt wanneer men iets vraagt zoals “Okay, het is wat vertraagt, betekend dat voor mij dat ik hem een week later kan verwachten, of wordt het dadelijk midden Maart, voordat ik mijn telefoon op mag gaan halen?”
Voor mij werd op de dag van mijn bestelling aangegeven dat hij vanaf 12 februari leverbaar zou zijn. Het is nu een week later, á la, kan gebeuren - Maar ik zou wel graag iets meer concreets weten of dat het nu deze week, volgende week, of halverwege Maart wordt, zodat ik daar rekening mee kan houden qua planning.
Het gaat in mijn geval over ordernr. 207587661
Alvast hartelijk bedankt!
Beste antwoord door Marciano van Odido
Bekijk origineel