Beantwoord

Status van mijn bestelling

  • 5 January 2024
  • 5 reacties
  • 104 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo, ik had op 3 januari mijn sim only abonnement verlengt met een nieuwe telefoon erbij een Samsung Galaxy S23+ kleur Groen ordernummer  206135189 ik moest een eenmalige bijbetaling doen heb ik gedaan maar heb tot nu geen mail gekregen wanneer het wordt bezorgt is alles wel goed gegaan? Alvast bedankt 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 5 January 2024, 16:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Bony, van harte welkom op de Community! Gaaf dat je bij ons blijft met je verlenging en met een nieuw toestel. Ik heb direct gekeken en de Samsung Galaxy S23+ Groen 256GB is uit het assortiment. Deze informatie is bijgewerkt nadat je je bestelling hebt gedaan. Sorry voor het ongemak. Bel direct even met mijn collega's van Sales op 0800-0092. Zij helpen je graag verder met je bestelling om deze te annuleren en om samen met jou een ander toestel te kiezen.  Je ontvangt de bijbetaling dan binnen 14 dagen terug op je rekening! Ik hoop dat je een mooi alternatief vindt! 😊

 

Hoi, Ik had direct gebeld maar er werd mij gezegt dat het niet uit het assortiment is en dat het waarschijnlijk onderweg is maar hoor ik dan geen mail te krijgen??

Reputatie 7
Badge +9

Hi Bony, ik zie inderdaad dat je gebeld hebt met mijn collega van de klantenservice. Niet fijn om te moeten zeggen, maar wat er is gezegd klopt niet. Mijn collega heeft alleen naar je bestelling gekeken en niet naar de beschikbaarheid van het toestel. Anders had je inderdaad een mail moeten krijgen. Als je met 0800-0092 belt, geef dan zeker even aan dat je een medewerker van Telesales wil spreken. Het door jou gekozen toestel staat namelijk niet meer op de website en ook niet in het telefoon levertijdenoverzicht. 

Laat je het me weten als je ze hebt gesproken?

Hoi, 

Ik heb gebeld en ze hebben gezegt dat ik een nieuwe bestelling zal moeten plaatsen omdat het inderdaad niet klopt. Heb ik een nieuwe bestelling geplaats maar nu kan ik de bijbetaling niet betalen want als ik erop druk om het via ideal te betalen lukt het niet. sorry maar nu raak ik wel een beetje geirrireerd zoals je denk ik wel kan begrijpen. Kan je me vertellen wat nu doe volgende stap is.

 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @BonyC, ik zie dat je nieuwe bestelling met dit ordernummer: 206415031 ook is geannuleerd. Je kunt dus gewoon opnieuw een bestelling plaatsen! Ik raad je aan dit via een browser te doen, dan moet het zeker goed komen! Als je hulp nodig hebt bij het afsluiten van je verlenging, neem dan gerust contact op met één van onze verkoopadviseurs door te bellen naar het nummer, zoals mijn collega Marciano in dit topic aangaf. Zij helpen je graag verder met het afsluiten van je verlenging, hoe jij 'm zou willen hebben! 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer