Beantwoord

Telefoon aanvraag

  • 22 January 2024
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Ik heb een telefoon aanvraag gedaan. Verlenging abbonement. Wederom een mail ontvangen als bevestiging en een sms dat nog niet voorradig is.

Maar kan niks meer zien verder wat klopt er nou niet?

icon

Beste antwoord door Wroovers 23 January 2024, 16:10

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Wroovers, tof dat je een verlenging hebt gedaan met een nieuw toestel! Ik kijk graag met je mee. Heb je voor mij je ordernummer? Dan kan ik direct zien welk toestel je precies hebt besteld en wanneer we deze weer op voorraad hebben! 😄

Hooi

 

Ja gaat me daar niet echt om. Ik wil het allemaal zien in de app maar de app geeft aan u kunt verlengeng. Als ik probeer een abbonement toe te voegen kan dat niet er is iets fout gegaan. En dat blijft zo met mobiel en met internet heel apart allest duurt bijzonder lang bij odido.

 

Bestel nummer : 207003802 in mij ogen op ze vroegt 31 jan.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, het klopt inderdaad dat je je bestelstatus niet kan zien als je hebt gekozen voor ophalen in de Shop. Als je kiest voor bezorgen, dan zie je deze status wel. Bij ophalen in de shop nemen mijn collega's contact met je op zodra jouw toestel in de shop klaarligt. Ik heb daarnaast ook meteen gekeken naar je bestelling en het door jou gekozen toestel is vanaf woensdag 24 januari leverbaar. Ik verwacht dat je heel binnenkort bericht krijgt. Dat zou dus al (vanaf) morgen kunnen zijn!

Probeer je een abonnement te bestellen vanuit Mijn Odido (Nieuw abonnement bestellen)? En krijg je de foutmelding 'Je kunt geen bijbestelling plaatsen omdat je niet de contracthouder bent’? Zo ja, dan is dit een bekend probleem waar mijn collega's nog hard mee aan het werk zijn.

Hoi, het klopt inderdaad dat je je bestelstatus niet kan zien als je hebt gekozen voor ophalen in de Shop. Als je kiest voor bezorgen, dan zie je deze status wel. Bij ophalen in de shop nemen mijn collega's contact met je op zodra jouw toestel in de shop klaarligt. Ik heb daarnaast ook meteen gekeken naar je bestelling en het door jou gekozen toestel is vanaf woensdag 24 januari leverbaar. Ik verwacht dat je heel binnenkort bericht krijgt. Dat zou dus al (vanaf) morgen kunnen zijn!

Probeer je een abonnement te bestellen vanuit Mijn Odido (Nieuw abonnement bestellen)? En krijg je de foutmelding 'Je kunt geen bijbestelling plaatsen omdat je niet de contracthouder bent’? Zo ja, dan is dit een bekend probleem waar mijn collega's nog hard mee aan het werk zijn.

 

Heel duidelijk antwoord waar ik wat mee kan dankjewel!

 

Word even afwachten tot jullie het hebben opgelost

Reputatie 7
Badge +9

Hoi W, graag gedaan! Ik was erg benieuwd dus ik heb je bestelling er nog eens bijgepakt en ik zie dat jouw toestel sinds vanochtend voor je klaarligt in de shop. Haal je 'm vandaag op? Ik wens je er alvast heel veel plezier mee! 😁

Reageer