Telefoon levering AMP

  • 28 November 2023
  • 9 reacties
  • 181 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Goede avond,

bestel nr 204058403

Ik heb tijdens de black friday deals een samsung s23 gekocht. De deal zorgt ervoor dat ik gratis een watch bij de bestelling krijg. 

Vandaag was dan eindelijk de levering via AMP. 

De koerrier namens AMP had echter storing aan zijn apparatuur (en had dit vaker gaf hij aan) waardoor hij helaas de aflevering niet kon afronden en het toestel mee terug nam. De bestelling wordt geannuleerd zei meneer en als we willen kunnen we opnieuw via odido bestellen. 

Echter zou dit betekenen dat we niet langer in aanmerking komen voor de Black friday deal. 

Hoe lossen we dit op Odido? Ik wil graag ontvangen waar ik recht op heb.

Ik kom er met jullie klantenservice niet aan uit, ik zit in een oneindige loop van doorverbinden en AMP kan het al helemaal niets interesseren. 

Ik hoor het graag. Alvast bedankt

 

Johrick van Odido 5 maanden geleden

Hi! 

Graag gedaan natuurlijk. Ik kan je geen bevestiging mailen, maar ik kan je hoe dan ook verzekeren dat dit goed komt. Dit is immers een openbaar forum en iedereen kan meelezen. Je hebt mijn woord! Het is vooral belangrijk dat we een hardware factuur van je hebben die je krijgt zodra je toestel is geleverd. Zodra je de telefoon geleverd krijgt kun je de aanvraag opnieuw indienen bij Samsung en zullen wij ervoor zorgen dat deze goed zal worden gekeurd. We hebben al contact met de verantwoordelijke collega. Dit komt goed, echt! 

Mocht het je extra zekerheid geven, we hebben dit vaker opgelost voor mede gebruikers hier op de Community, Pixel 8 Pro Beige 256 (Pixel Watch 2 actie) besteld = niet leverbaar? | Odido community. 😊

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Mdv89

Welkom op de Odido Community! Ik kan mij voorstellen dat je de watch alsnog graag zou willen ontvangen omdat dit buiten jouw macht om is gebeurd. Ik ga intern onderzoeken of hier een mogelijkheid in is, want je hebt wat mij betreft meer dan recht op de watch! Zou sowieso een nieuwe bestelling willen plaatsen en de claim voor de watch willen indienen bij Samsung? Mocht deze worden afgewezen dan hoor ik dat graag, zodat ik dit intern voor je kan regelen! 

Hoi Johrick,

Bedankt voor je reactie en bevestiging dat ik gewoon recht heb op de watch. 

Ik hoor graag wat je interne onderzoek gaat opleveren. Ik heb inmiddels ruim 135 minuten verbrand aan belminuten met de klantenservice van Odido en helaas zonder resultaat (behalve een klacht bij amp). 

Ik ga geen nieuwe bestelling plaatsen zonder de zekerheid dat de afstemming met Samsung op voorhand plaats gaat vinden vanuit Odido over de watch. Zonder deze garantie zit ik straks met een bestelling die niet meer geannuleerd kan worden door de langere doorloopttijd vanuit Samsung over de bevestiging van de watch. 

We hebben inmiddels ook Samsung gesproken. Zij hebben aangegeven dat als dit aangekaart wordt vanuit Odido er mogelijkheden zijn om mee te denken. 

 

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt.

Reputatie 6
Badge +3

Geen zorgen, @Mdv89! Je kunt gewoon de bestelling plaatsen. Ik heb inmiddels intern overleg gehad en we gaan dit hoe dan ook voor je regelen. Wel zou ik je dus willen vragen om een nieuwe bestelling te plaatsen en de watch opnieuw aan te vragen. Ben je alsnog afgewezen? Dan gaan wij dit aankaarten bij Samsung. Dit komt goed! Jij krijgt die watch hoe dan ook. 

.

Reputatie 7
Badge +14

Kijk, dat gaat goed komen!

Hoi Johrick, Bedankt voor je reactie. Kan je mij dit ter bevestiging mailen? Zodat ik straks niet met lege handen staat als Odido niet thuis geeft? Ik wil je graag op je woord hier geloven, maar naar aanleiding van mijn ervaringen afgelopen week met Odido, durf ik dit niet.

En kan je mij vertellen wat de oplossing gaat zijn? Samsung heeft ons laten weten dat een aanvraag buiten de actie periode om, via mij, direct wordt afgewezen.

Dus als we dit doen, is het alleen voor de formaliteit. En wat dan?

Het zou mij meer vertrouwen geven als er vooraf afstemming plaats vind tussen samsung en odido ipv als de bestelling is afgerond en niet meer is te annuleren.

 

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +16

@Famkoeijvoets en @Mdv89 Ik doe het even en public zodat iedereen kan zien dat dit absoluut niet toegestaan is: 

Ik ga hier voortaan strenger in zijn en meteen over op een permanente ban. Zoals al jarenlang in de Huisregels te lezen is - en ook zonder is het logisch - is het niet toegestaan om dubbele accounts te hebben en je daarbij voor te doen als een ander. 

We kunnen alles zien qua activiteit en waar bepaalde accounts vandaan komen. Als we vermoeden dat iets niet in de haak is, dan zoeken we het uit en is het nagenoeg altijd te traceren. Zo ver gaan we uiteraard liever niet, we hebben als mods oneindig veel belangrijkere zaken uit te pluizen, maar weet dat niks ongeschonden gebeurt als het niet volgens de regels is.

Reputatie 6
Badge +3

Hi! 

Graag gedaan natuurlijk. Ik kan je geen bevestiging mailen, maar ik kan je hoe dan ook verzekeren dat dit goed komt. Dit is immers een openbaar forum en iedereen kan meelezen. Je hebt mijn woord! Het is vooral belangrijk dat we een hardware factuur van je hebben die je krijgt zodra je toestel is geleverd. Zodra je de telefoon geleverd krijgt kun je de aanvraag opnieuw indienen bij Samsung en zullen wij ervoor zorgen dat deze goed zal worden gekeurd. We hebben al contact met de verantwoordelijke collega. Dit komt goed, echt! 

Mocht het je extra zekerheid geven, we hebben dit vaker opgelost voor mede gebruikers hier op de Community, Pixel 8 Pro Beige 256 (Pixel Watch 2 actie) besteld = niet leverbaar? | Odido community. 😊

@Jason van Odido  wow Jason, hold your horses. Ik weet niet wie jouw dag verziekt heeft maar je reageert wel erg heftig. 

 Het account van mijn partner was ingelogd omdat, ja je gelooft het niet, er lopen meerdere issues bij jullie omdat dingen gewoon niet goed gaan. Best bijzonder dat je direct zo heftige aanname maakt en mijn eigen account banned. Waren jullie de afgelopen dagen maar zo adequaat met je klanten 'helpen'

 

Maar prima, ban mijn account. Ik ben blij dat je collega Johrick hulp biedt in deze.  Dank je wel @Johrick van Odido.Odido.Ik kan helaas even niet via mijn eigen account reageren aangezien je collega het nodig vond om mij te bannen zonder onderzoek. Dus bij deze. Ik ga het even overleggen met de eigenaar van dit account, mijn partner. 

Reageer