Telefoon van 75 jarige kwijt door PostNL, Odido helpt niet

  • 22 March 2024
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

ijn moeder heeft een bestelling voor een telefoon bij uw bedrijf, met de verwachting dat deze op 1 maaart zou 
worden bezorgd. Ondanks het feit dat mijn moeder de hele dag thuis was om de bezorging in ontvangst te nemen, 
is er geen bezorger verschenen. Later ontvingen we een e-mail waarin stond dat de telefoon bij een 
Primera-winkel zou liggen. Mijn moeder, die slecht ter been is en afhankelijk is van een rollator, 
heeft meerdere malen tevergeefs geprobeerd de telefoon op te halen bij de genoemde Primera-locatie.

Op 8 maart belde mijn moeder me om te melden dat de postbode aan de deur stond. 
de postbode vroeg haar om in de brievenbus te kijken of de telefoon daar was achtergelaten, 
maar helaas was dit niet het geval. Na contact te hebben opgenomen met uw klantenservice, 
werd ons verteld dat er een onderzoek zou worden gestart en dat we binnen twee weken een update zouden ontvangen.

Op 22 maart heb ik zelf contact opgenomen met uw klantenservice om de stand van zaken te controleren, 
waarbij mij werd verteld dat er nooit een melding was gemaakt van ons probleem. Ik heb de medewerker geïnformeerd
 over het eerdere gesprek en verzocht om het gespreksverslag op te zoeken. 
Na een korte pauze werd mij verteld dat het nu te laat is om een onderzoek te starten en dat er niets 
meer voor ons kan worden gedaan omdat we te laat zouden zijn met melden.

Dit is onacceptabel. Mijn moeder, een 75-jarige vrouw, heeft recht op de telefoon die zij heeft besteld en betaald. Bovendien is de manier waarop deze kwestie is afgehandeld buitengewoon teleurstellend en onprofessioneel.

Ik verzoek u vriendelijk om deze kwestie onmiddellijk aan te pakken en een passende oplossing te bieden. 
Dit kan onder meer een spoedige levering van de telefoon zijn, 
een volledige terugbetaling plus een andere vorm van compensatie voor het ongemak dat mijn moeder heeft ervaren.

Marciano van Odido 1 maand geleden

Goedemorgen Anita, allereerst van harte welkom op de Community! Even zachtjes uitgedrukt; niet fijn dat het toestel van je moeder tijdens de bezorging is kwijtgeraakt en dat ze voor niks naar het PostNL-punt is gegaan. Al helemaal omdat ze slecht ter been is. Heeft je moeder op 8 maart voor het eerst contact met ons opgenomen over het vermiste toestel? Ik zie hier namelijk geen contactmoment van terug vinden. Ik zie wel dat er een case voor het onderzoek is gestart, maar dat deze inderdaad geannuleerd is, omdat de melding inderdaad telaat bij ons is binnengekomen. Dit moet binnen 3 (werk)dagen bij ons gemeld zijn. Ik hoop dat dit je meer duidelijkheid geeft over het antwoord dat mijn collega's je hebben gegeven. Dat gezegd hebbende, wil ik er alsnog alles aan doen om dit te laten onderzoeken en ik heb de vraag momenteel uitstaan bij mijn collega om een uitzondering te maken en alsnog een onderzoek te starten. Ik kan op dit moment niks beloven, maar ik hoop spoedig antwoord te krijgen en dan laat ik het je weten wat we kunnen doen. 

Zodra ik meer duidelijkheid heb, hoor je het direct van me! 😊

Ps. Ik begreep van mijn collega's dat je je verhaal ook op Facebook en Instagram hebt gedeeld. Mijn collega’s van die kanalen zijn op de hoogte dat ik het vanaf nu hier via de Community oppak.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Anita, allereerst van harte welkom op de Community! Even zachtjes uitgedrukt; niet fijn dat het toestel van je moeder tijdens de bezorging is kwijtgeraakt en dat ze voor niks naar het PostNL-punt is gegaan. Al helemaal omdat ze slecht ter been is. Heeft je moeder op 8 maart voor het eerst contact met ons opgenomen over het vermiste toestel? Ik zie hier namelijk geen contactmoment van terug vinden. Ik zie wel dat er een case voor het onderzoek is gestart, maar dat deze inderdaad geannuleerd is, omdat de melding inderdaad telaat bij ons is binnengekomen. Dit moet binnen 3 (werk)dagen bij ons gemeld zijn. Ik hoop dat dit je meer duidelijkheid geeft over het antwoord dat mijn collega's je hebben gegeven. Dat gezegd hebbende, wil ik er alsnog alles aan doen om dit te laten onderzoeken en ik heb de vraag momenteel uitstaan bij mijn collega om een uitzondering te maken en alsnog een onderzoek te starten. Ik kan op dit moment niks beloven, maar ik hoop spoedig antwoord te krijgen en dan laat ik het je weten wat we kunnen doen. 

Zodra ik meer duidelijkheid heb, hoor je het direct van me! 😊

Ps. Ik begreep van mijn collega's dat je je verhaal ook op Facebook en Instagram hebt gedeeld. Mijn collega’s van die kanalen zijn op de hoogte dat ik het vanaf nu hier via de Community oppak.

Goedemiddag,

Fijn dat er alsnog naar gekeken kan worden. Wij hebben om precies te zijn op 8 maart om 14.13 uur gebeld en een melding gemaakt dat de telefoon kwijt was. De medewerker die we aan de lijn kregen zou een onderzoek starten en dat zou 2 weken duren we wilden dit rustog afwachten en hebben na die 2 weken gelijk weer contact gezocht. Het is dus niet zo dat wij de meldig te laat hebben gemaakt maar de medewerker is dit vergeten te registreren. Zoals ik op jullie bandje hoor worden de gesprekken opgenomen en zal dit vast ma te gaan zijn door jullie. Ik heb er dan ook vertrouwen in dat dit goed opgelost wordt!

 

Alvast bedankt!

 

Mvg,

Anita ( dochter van mevrouw Dooley)

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Anita, bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb mijn collega inmiddels gesproken en zij willen jullie uiteraard graag verder helpen. Ze hebben je moeder een paar keer geprobeerd te bereiken, maar ze nam niet op. Kunnen ze jou bellen, zodat ze dit met jou kunnen oppakken? Zou je me een privébericht willen sturen met het 06-nummer waarop je te bereiken bent? Dan geef ik het snel aan ze door.

Je kan me een privébericht sturen door hier te klikken om naar mijn profiel te gaan, en klik dan op 'Stuur bericht’. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😊

Hi, 

Privébericht is verstuurd

Reageer