Terugbetaling

  • 4 October 2023
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald met bestelnummer: 200826685

De betaling is niet bevestigd en de bestelling is uiteindelijk geannuleerd. Wanneer kan ik mijn overgeboekte geld terugverwachten? Het gaat namelijk om ruim €1100,-

Marciano van Odido 7 maanden geleden

Hi Ian, welkom op de Community! Normaal gesproken ontvang je binnen 14 dagen de terugstorting. Ik zie dat mijn collega navraag heeft gedaan bij de juiste afdeling om de betaling op te zoeken. Had je hem ook een betaalbewijs gestuurd? Ik zie deze namelijk niet terug, maar de fakturatie-afdeling heeft deze wel nodig. Ik verwacht dat mijn collega begin volgende week een reactie krijgt op zijn mail en dan zal ik ook contact met hem opnemen om te kijken wat fakturatie hem heeft laten weten. Stuur je me maandag een reminder? Dan hoop ik meer duidelijkheid te hebben en dan laat ik het je weten. Ik hoop in ieder geval dat de betaling snel gevonden is en je het snel terug hebt!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Ian, welkom op de Community! Normaal gesproken ontvang je binnen 14 dagen de terugstorting. Ik zie dat mijn collega navraag heeft gedaan bij de juiste afdeling om de betaling op te zoeken. Had je hem ook een betaalbewijs gestuurd? Ik zie deze namelijk niet terug, maar de fakturatie-afdeling heeft deze wel nodig. Ik verwacht dat mijn collega begin volgende week een reactie krijgt op zijn mail en dan zal ik ook contact met hem opnemen om te kijken wat fakturatie hem heeft laten weten. Stuur je me maandag een reminder? Dan hoop ik meer duidelijkheid te hebben en dan laat ik het je weten. Ik hoop in ieder geval dat de betaling snel gevonden is en je het snel terug hebt!

Hi Ian, welkom op de Community! Normaal gesproken ontvang je binnen 14 dagen de terugstorting. Ik zie dat mijn collega navraag heeft gedaan bij de juiste afdeling om de betaling op te zoeken. Had je hem ook een betaalbewijs gestuurd? Ik zie deze namelijk niet terug, maar de fakturatie-afdeling heeft deze wel nodig. Ik verwacht dat mijn collega begin volgende week een reactie krijgt op zijn mail en dan zal ik ook contact met hem opnemen om te kijken wat fakturatie hem heeft laten weten. Stuur je me maandag een reminder? Dan hoop ik meer duidelijkheid te hebben en dan laat ik het je weten. Ik hoop in ieder geval dat de betaling snel gevonden is en je het snel terug hebt!

Waar zou ik dit naartoe moeten sturen dan? bizar dat ik al 5 weken aan het wachten ben en jullie zoveel geld van mij achter houden, belachelijk slechte service zeg. afgelopen vrijdag gebeld en toen zeiden ze dat ik het binnen een week terug zou hebben. het wordt steeds uitgesteld, erg bijzonder.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Ian, als je nog geen betaalbewijs hebt gestuurd, stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan stuur ik je een mail, waarop je kunt reageren met een betaalbewijs. Hopelijk is deze niet nodig en ontvang je de terugstorting snel, maar mocht het nodig zijn, dan kan ik dit direct voor je oppakken. Voor nu wacht ik nog op reactie van Finance over de terugstorting. 

Reageer