Beantwoord

Terugbetaling

  • 30 November 2023
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

26 september iPhone 15 besteld en door een storing van Odido is deze geannuleerd. Heb de betaling wel gedaan en tot op heden mn geld niet teruggestort gekregen. Meerdere keren gebeld e-mail gestuurd naar zoekgeraaktebetaling @ odido.nl en alsnog geen terugstorting ontvangen. Aan de telefoon alleen maar valse beloftes dat het teruggestort gaat worden en dat ik teruggebeld wordt. 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 1 December 2023, 10:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Roger, welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad dat meerdere collega's erachteraan zijn gegaan voor je. Onze IT-afdeling is op de hoogte van problemen rondom de (terug)betaling. De vraag staat momenteel meerdere keren uit bij onze financiële-afdeling én technische afdeling. Het is niet ideaal dat je zo lang moet wachten en ik weet uit ervaring dat het soms lang kan duren, maar het geld komt sowieso bij je terug. Voor nu is het echt even afwachten tot bovenstaande afdelingen dit hebben opgelost. Mocht je eind volgende week nog niets hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of er een update is! 😄

Reageer