Beantwoord

Terugbetaling

  • 4 April 2024
  • 4 reacties
  • 45 Bekeken

Ik schrijf dit omdat ik het echt beu ben dat ik sinds vorig jaar augustus ongeveer nog steeds mijn geld niet terug heb gekregen. Rond die tijd werd mijn provider dus overgenomen door odido en ben ik dit echt zat aan het worden. Ik heb een telefoon besteld en helaas aan de deur moest die teruggestuurd worden. Ik heb via een creditcard betaald en zou binnen 14 dagen geld terug krijgen NOOIT GEBEURD OVERIGENS. Bewijs geleverd per mail blablabla, iedere keer weer te horen krijgen “ ja desbetreffende afdeling is ermee bezig”, SERIEUS ZO LANG? Ik heb al meer dan 20 keer UIT MIJN EIGEN MOETEN BELLEN omdat er constant word gezegd ja we nemen contact op met een antwoord op die zus en zo tijdstippen en op die dagen, NAUWLIJKS GEBEURT. Dit bedrijf is zo triest en mag er XXX ik ben jullie oprecht XXX beu. Ik ben een 21 jarige student en heb dat bedrag nodig wat MIJN SPOORLOZE GELD IS, door jullie domme bedrijf zit ik in deze XXX omdat jullie niet je dingen op orde hebben. Ik eis een reactie en oplossing want ik ben het na 8 a 9 maanden wachten wel echt meer dan zat. En voel me zo machteloos hierin omdat er niet echt verdomme inzet word getoond om te helpen. 

[Waarschuwing: let op je taalgebruik]

icon

Beste antwoord door Cristien 4 April 2024, 11:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Sarah_ugh  Ik ga hulp voor je zoeken.
Geen garantie want ik weet niet hoe druk de moderators zijn, maar ik breng je onderwerp onder de aandacht. 

Groetjes!

Beste @Sarah_ugh  Ik ga hulp voor je zoeken.
Geen garantie want ik weet niet hoe druk de moderators zijn, maar ik breng je onderwerp onder de aandacht. 

Groetjes!

erg bedankt! Heb perongeluk geklikt op dat uw reactie het antwoord was. Kan er nog wel reacties binnenkomen alsnog? Weet niet zo goed hoe dit werkt ben nieuw.. 

 

Reputatie 7
Badge +14

@Sarah_ugh  Komt goed, ik heb onderwerp met url doorgegeven.

Reputatie 7
Badge +9