tussen wal en schip

  • 8 November 2023
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

 Op 17 oktober s23 256 ultra groen besteld. Zou op voorraad zijn. Was dus niet zo. Daarom geannuleerd op 1 november. Werd gezegd dat er storing was. Annuleren lukte niet. Hierdoor kan ik ook niet een ander toestel bestellen dat wel op voorraad is. Bestelling staat nog steeds in het systeem 

Mvg Rene bestelnr 202463937


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Reneetje000 

Wat jammer dat je bestelling vastloopt. We ervaren momenteel wat technische issues met onze systemen.  Ik zie dat je case gister is doorgezet naar onze technische afdeling en zij gaan dit voor je oplossen en je voorzien van een terugkoppeling. Excuses voor het ongemak!

Ik ben benieuwd...

Bestelling is inderdaad geannuleerd. Alleen mijn geld nog niet terug gekregen. Inmiddels bijna 3 weken geleden. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Reputatie 6
Badge +6

Bestelling is inderdaad geannuleerd. Alleen mijn geld nog niet terug gekregen. Inmiddels bijna 3 weken geleden. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Hallo @Reneetje000, ik zie inderdaad dat je bestelling is geannuleerd op 10/11/23 en vanaf dan zou je het geld uiterlijk binnen 2 weken terug moeten hebben. Is dat nog niet het geval? Was de bestelling toevallig gedaan met een Creditcard? Dan is het niet mogelijk om het bedrag automatisch terug te laten storten en dient er een apart terugstortformulier ingevuld te worden. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik een verzoek voor je indienen bij onze financiële afdeling en zullen we ervoor zorgen dat je het geld zo snel mogelijk van ons terugkrijgt! 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer