Verkeerde tenaamstelling

  • 1 February 2024
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Nieuwe klant en nu al zuchten! Mobiel abonnement afgesloten en aflevertijd afgesproken voor simkaart. Bezorger was keurig op tijd maar de tenaamstelling was niet goed. Ondanks dat ik dit al had doorgegeven was dit niet verwerkt. Sim kaart kon ik dus niet in ontvangst nemen. Voor niets thuis gebleven!

Zou teruggebeld worden voor oplossing. Helaas moet ik nu toch zelf actie ondernemen. Want ja waar service voor staat weet ik niet, zal wel zelf service worden bedoeld of zo.  Kan nergens iets vinden hoe dit nu verder gaat. Zal dus inderdaad maar zelf weer moeten gaan bellen!

Ook nieuw abonnement afgesloten voor glasvezel. Daarover krijg ik als sinds oktober continu berichten: We gaan binnen binnenkort aan de slag. Alles ligt er al moet alleen naar binnen toe worden aangesloten. Ben benieuwd wat binnenkort is! 

Johrick van Odido 3 maanden geleden

Hi @Hansmploeg64,

Welkom op de Odido Community! Dit klinkt inderdaad niet als een warm welkom. Het is bij ons zo, als er een verkeerde naam op de bestelling staat dat wij deze niet meer achteraf kunnen wijzigen. De bestelling zal geanulleerd moeten worden en opnieuw moeten worden geplaatst. Het plaatsen van een bestelling kan telefonisch via 0800-0092 of via onze website odido.nl. 

Mocht de bestelling nog niet volledig zijn geanulleerd, dan ontvang ik graag je ordernummer zodat ik de bestelling voor je kan nakijken hoe de annulering ervoor staat. Mocht je een nieuwe bestelling plaatsen hoef je niet thuis te blijven, want je kan altijd een ander adres bij AMP opgeven zodra de bezoging plaats kan vinden. 

Laat je het mij weten wat ik voor je kan doen? 😊

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Hansmploeg64,

Welkom op de Odido Community! Dit klinkt inderdaad niet als een warm welkom. Het is bij ons zo, als er een verkeerde naam op de bestelling staat dat wij deze niet meer achteraf kunnen wijzigen. De bestelling zal geanulleerd moeten worden en opnieuw moeten worden geplaatst. Het plaatsen van een bestelling kan telefonisch via 0800-0092 of via onze website odido.nl. 

Mocht de bestelling nog niet volledig zijn geanulleerd, dan ontvang ik graag je ordernummer zodat ik de bestelling voor je kan nakijken hoe de annulering ervoor staat. Mocht je een nieuwe bestelling plaatsen hoef je niet thuis te blijven, want je kan altijd een ander adres bij AMP opgeven zodra de bezoging plaats kan vinden. 

Laat je het mij weten wat ik voor je kan doen? 😊

Reageer