Beantwoord

Verlengen met Recycle deal

  • 20 September 2023
  • 4 reacties
  • 172 Bekeken

Kan ik ook gebruik maken van de toestel recycledeal bij early renewal? Dus bij het vroegtijdig verlengen van mijn abonnement? 

icon

Beste antwoord door Cristien 20 September 2023, 14:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14


Beste @liesjekrul  Ga even langs een shop daar kunnen ze je verder helpen en zeggen of je een recycledeal kan aangaan. https://www.odido.nl/winkels

Regels van Early Renewal.
Wil jij eerder een nieuw toestel bij je abonnement, maar kun je nog niet verlengen? Odido heeft de oplossing: Odido Early Renewal. Met deze service van Odido bestel je al een nieuwe telefoon als je huidige contract pas 3 maanden loopt. Handig als er net een super mooie nieuwe telefoon is uitgekomen of als je jouw telefoon hebt laten vallen.

 

Zo werkt het

Odido Early Renewal is heel eenvoudig. Je vraagt nu een nieuw 1- of 2-jarig abonnement aan, in combinatie met een telefoon. Dit nieuwe abonnement gaat pas in nadat je huidige abonnement is afgelopen maar de telefoon bij het Early Renewal-abonnement ontvang je direct!

Je huidige abonnement inclusief toestelbundel loopt dus gewoon door tot de einddatum van het contract. Als je huidige abonnement is afgelopen, gaat je in je Early Renewal afgesloten nieuwe contract in. Je kunt dan niet nog een keer een nieuw toestel uitzoeken. Je moet dus extra lang met het toestel dat je bij je Early Renewal uitzoekt doen.

Let op: T-Mobile rekent eenmalig €71,12 voor deze service.

 

Kan ik Early Renewal aanvragen?

Voordat je voor je Odido-abonnement een Early Renewal kunt aanvragen, moet je aan enkele voorwaarden voldoen. Check ze hieronder.

  • Je huidige abonnement loopt al minimaal 3 maanden;
  • Je huidige abonnement is nog niet verlengbaar. Het duurt dus nog meer dan 120 dagen tot deze afloopt;
  • Je huidige abonnement is niet uit een eerdere Early Renewal ontstaan;
  • Je hebt al je -facturen betaald;
  • Je hebt geen bestaande Early Renewal, waarvan het abonnement nog moet ingaan;
  • Je nieuwe abonnement heeft een looptijd van 12 of 24 maanden.

Dankjewel voor je tip, maar ook in de winkel hebben ze geen antwoord op deze vraag. Gezien Odido vrijwel onmogelijk te bereiken is via de telefoon zal ik toch echt hier op een reactie moeten wachten. Toch bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @liesjekrul 

Aangezien je een nieuwe contract gaat samenstellen denk ik dat de optie voor Recycle deal er ook wel tussen moet zitten.

Om een Early Renewal af te sluiten moet je bellen naar de klantenservice, op de bestelpagina zag ik het telefoonnummer 0800 7123, zij regelen alles voor je en kunnen eventueel ook je vragen beantwoorden.

Reputatie 7
Badge +14

@liesjekrul  Heb je een tele2 contract of Odido?

Reageer