Beantwoord

Verlenging wordt geweigerd

  • 22 September 2023
  • 3 reacties
  • 246 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Ik ben al jaren klant van Tele2 en ik kan weer eindelijk mijn abonnement verlengen.. maar nu wordt het steeds afgewezen. Ik heb geen openstaande facturen en dit ging altijd goed voordat het odido werd. Ik word graag snel geholpen, alvast bedankt.

 

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 26 September 2023, 09:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mert c 

Is het inmiddels gelukt om je abonnement te verlengen? Wij kunnen niet inzien wat de reden is van afwijzing, maar op deze pagina kun je meer lezen over redenenn voor een afwijzing. Ook kan deze je wel zelf opvragen via dit formulier. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Hey @Hajar van Odido 

 

Ik heb het opnieuw geprobeerd van het verlengen van mijn abonnement met een toestel, maar er staat dat ik al een toestel krediet heb staan wat niet klopt en dat ik dus niet binnen 30 dagen een nieuwe kan plaatsen. Ik had wel een verlenging met de iPhone 14 pro geannuleerd en mijn toestel geretourneerd dat is inmiddels goed afgehandeld ..aanbetaling ook netjes teruggestort gekregen.

Ik heb gisteren telefonisch contact opgenomen maar ik werd niet echt geholpen.

Ik hoor snel een antwoord terug, alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Mert c ,

Als je het antwoord van de moderator goed leest zie je dat de klantenservice niet kan inzien waarom jouw aanvraag wordt afgewezen. Daarom het formulier wat ze had bijgesloten in de post waardoor jij toestemming geeft om dit wel door medewerkers in te zien en aan jou te kunnen communiceren. 

@Hajar van Odido , waar moet dit formulier en ID heengestuurt worden?

Reageer