Beantwoord

Waar is mijn iPhone 13?

  • 7 March 2024
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Hallo,

Ik heb al een behoorlijke tijd een abonnement bij Odido / T-Mobile, en heb bij de iPhone 13 gebruik gemaakt van de recycledeal. 

In 1e instantie heb ik met een verzendlabel van UPS de iPhone opgestuurd naar FoneFox GmbH in Ahlen (DE)

Na controle heb ik mijn iPhone 13 na ruim een maand retour mogen ontvangen, met daarop de mededeling dat er nog een code op de iPhone stond.

Deze code heb ik verwijderd, en heb ik de iPhone weer teruggestuurd naar FoneFox GmbH in Ahlen (DE). Afgelopen Maandag heb ik de iPhone bij het UPS Pickup station bij de McDonald's / TinQ in Ochten gebracht en dus blijkt nu achteraf in gescand met hetzelfde UPS verzendlabel als een maand geleden. Dit verzendlabel heb ik overigens via Odido verkregen.

Echter ben ik wel van mening dat het pakket met daarin mijn iPhone opgehaald is en naar Ahlen verzonden is. Dit t.a.v. Talal Harb, na research blijkt hij Chief Sales Officer te zijn bij FoneFox.

Ik hoop dat iemand van Odido me kan helpen, en desnoods contact wilt leggen met FoneFox of mijn iPhone daar al is gearriveerd.

Met vriendelijke groet,

Roy van Bezooijen

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 8 March 2024, 11:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @RvBezooijen, welkom op onze Community! Oei, dat klinkt als een lastig verhaal. Ik ben bang dat je hiervoor het beste terecht kunt bij UPS, aangezien zij de verkeerde verzendlabel hebben gekoppeld aan je retour. We kunnen hier vrij weinig in betekenen, sorry! In je account zie ik dat je inmiddels ook contact hebt gehad met één van onze collega's van ons webcareteam via Facebook. Hij gaf aan dat we best een gok willen wagen bij ons team van de Recycle Deal om te kijken of zij iets kunnen betekenen. Om verwarring te voorkomen en voordat we langs elkaar heen gaan werken, zou ik je willen vragen om dit te houden op één communicatieplek en dus op Facebook. Ik heb het ook doorgegeven en een collega zal vandaag nog bij je terugkomen met een reactie via Facebook. Houd er rekening mee dat we wel alle klanten helpen die op volgorde bij ons binnenkomen. Dat is wel zo eerlijk tegenover de rest en ik hoop dat je dit begrijpt! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

Reageer