Wanneer betaalt Odido eindelijk eens terug?

  • 18 January 2024
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Nadat ik op 12 december een toestel had besteld en betaald, werd ik eerst drie weken aan het lijntje gehouden dat het toestel nog geleverd ging worden, waarna op 29 december de bestelling werd geannuleerd omdat er storing geweest zou zijn. Van een terugbetaling nog niets gezien. Vorige week werd mij verzekerd dat het geld maandag of dinsdag weer op mijn rekening zou staan. Het is nog niet bijgeschreven. Odido heeft al een maand meer dan €800 van mij, wat ze allang terug hadden moeten betalen. Wanneer?

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hi Will, van harte welkom op de Community! Leuk om te lezen dat je een nieuw toestel hebt besteld. Minder fijn dat er problemen waren en dat je de terugbetaling nog niet hebt gehad. Normaal gesproken ontvang je dit binnen 14 dagen terug, maar als er problemen bekend waren kan het zo zijn dat het met de terugbetaling ook niet helemaal soepel liep. Stuur je mij een privébericht met je ordernummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan duik ik er graag voor je in. Ik weet dat een terugbetaling even kan duren, maar het komt sowieso goed! 😊

Bekijk origineel

2 reacties

Uit een snelle blik op dit forum blijkt dat het een standaard procedure is om mensen niet tijdig terug te betalen en zelf om hun geld te laten vragen. Erg matig.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Will, van harte welkom op de Community! Leuk om te lezen dat je een nieuw toestel hebt besteld. Minder fijn dat er problemen waren en dat je de terugbetaling nog niet hebt gehad. Normaal gesproken ontvang je dit binnen 14 dagen terug, maar als er problemen bekend waren kan het zo zijn dat het met de terugbetaling ook niet helemaal soepel liep. Stuur je mij een privébericht met je ordernummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan duik ik er graag voor je in. Ik weet dat een terugbetaling even kan duren, maar het komt sowieso goed! 😊

Reageer