Beantwoord

AMP bezorger belt niet aan, nu 2 weken wachten?

  • 11 November 2021
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Vandaag zou dan eindelijk (na ruim 2,5 weken) de nieuwe iPhone 13 worden bezorgd. Afspraak gemaakt met AMP, zou vandaag worden bezorgd. Ik was aanwezig in deze tijd op het juiste adres, en zat uiteraard met smart te wachten. 

 

Blijkbaar heeft de bezorger me mobiel proberen te bereiken (en die gaat niet over want oude telefoon is defect, niet voor niets een nieuwe besteld : ) ), maar heeft helaas NIET aangebeld via deurbel. Het volgende bezorgmoment is pas over twee weken, lijkt me erg ver uit de bocht vliegen...

 

Op AMP site geprobeerd contact te krijgen, maar dit werkt marginaal.

Is er niet een andere bezorgmethode? Een snellere bijvoorbeeld?

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 November 2021, 10:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @csor 

AMP heeft het op dit moment wel best druk volgens mij, vandaar dat er pas opnieuw kan worden geleverd over 2,5 weken misschien.

Helaas is er geen andere bezorgmethode bij T-Mobile.

Dankjewel voor je reactie.

 

Wat ‘n gedoe, aanbellen was een stuk praktischer geweest. Ook erg jammer dat AMP -ondanks online chatbox en zo- niet heel erg goed te bereiken is, draagt niet bij aan een soepele ervaring. Afhalen duurt overigens net zo lang, en dan een flink aantal km het land in.

Reputatie 7
Badge +14

Tja, Houten is niet voor iedereen om de hoek. Maar doordat alle telefoonwinkels zijn leeggehaald is er een enorme hoeveel extra leveringen opeens via AMP. Misschien toch even kijken of je een ander contactnummer kan opgeven?