Beantwoord

Gemiste actie

  • 22 October 2021
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Hallo allemaal, 

Ik heb hier een klein vraagje over mijn thuis abonnement die ik op 16 oktober heb besteld waarbij ik (30 euro maandelijkse kosten + 67,50 activatie en installatie kosten met korting) zal moeten betalen. Maar op 20 oktober heb ik weer kijkje genomen op jullie website, en daar was mij opgevallen dat er tijdelijk geen activatie en aansluitkosten zijn. Dus Ik vroeg mij af of ik van deze actie ook wel gebruik kan maken.  Alvast bedankt.

Groetjes, Soner

icon

Beste antwoord door CrisTien 22 October 2021, 13:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Soner96  Welkom! Je mag de order ook annuleren en opnieuw plaatsen!

Ik weet niet wat er al in gang is gezet en wat voor afspraken er al zijn gemaakt. 
Bel anders even met de klantenservice en informeer naar de mogelijkheden 

zorg dat je het bestelnummer bij de hand hebt.

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Reageer