Beantwoord

Levering Samsung S21 grijs

  • 29 November 2021
  • 51 reacties
  • 1541 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties

Heb 28-11-21 mijn contract verlengd met een Samsung s21 128gb grijs. Er is mij vervolgens niks aangegeven dat dit toestel niet op voorraad is of binnenkort nog niet leverbaar is. Heb vervolgens de klantenservice benaderd om na te vragen wanneer ik mijn zending mail kan ontvangen.

Lees zojuist dat Samsung s21 pas vanaf 8 december leverbaar is, dit was voor nieuwe abonnementen die vanaf 29-11-21 zijn afgesloten.

Ga ervanuit dat dit niet op mijn order toe wordt gepast, nogmaals heb geen indicatie hiervan gekregen tijdens het plaatsen van mijn bestelling en heb bevestiging gekregen vanuit de klantenservice?

Hoor graag terug wat ik kan verwachten, zou namelijk vandaag de bevestiging ontvangen wanneer ik mijn s21 bezorgd kan krijgen, echter is het nog niet binnen.

Gr, 

icon

Beste antwoord door Dave 16 December 2021, 10:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

51 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MR_TOM 

Je kan hiervoor het beste contact opnemen met Samsung, want je besteldatum is hierin belangrijk en niet je bezorgdatum. Ik zie dat je besteldatum 24-12-2021 is dus je zou wel gebruik moeten kunnen maken van de actie. Op deze pagina staat precies uitgelegd hoe jij je kan registreren voor deze actie. Zou je deze stappen kunnen volgen en als het niet lukt Samsung contacteren? Ik hoop dat je zo verder komt!