Van kastje naar de muur

  • 21 January 2023
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Op 5 januari abonnement verlengd i.c.m. een iPad pro welke op de website “per direct beschikbaar is” en Amsterdam Rokin als filiaal gekozen om op te halen. Enkele dagen later kon ik zien dat Ipad was verzonden en geleverd was. Na enkele dagen nog steeds geen bericht  van de winkel en dus zelf langs gegaan. Medewerkster wimpelt mij af dat ik gewoon geduld moet hebben en weet niets af van de website waar je de status van je bestelling kunt zien. Na een week nog steeds geen bericht en weer terug gegaan naar de winkel. Nog steeds geen nieuws en ik moet het checken bij de klantenservice. Medewerker bij de klantenservice zegt “Die levertijd op website klopt nooit. Ipads zijn nooit op voorraad” en ik moet bij de winkel zijn om het af te handelen.…

Vandaag 21 januari nog steeds geen bericht...


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als het via de winkel geleverd wordt dan is dat inderdaad de beste plek om info te krijgen. De bestelde toestellen komen bij hen binnen en dan worden klanten door de winkel geïnformeerd om de bestelling op te komen halen. Dat afhaalbericht wordt dus niet centraal verzonden. Met een bestelnummer zou de winkel toch moeten kunnen zien of die bestelling al bij hen binnen is.

Daar zou je inderdaad vanuit gaan….:-)

Reageer