Beantwoord

Onderzoek naar klantloyaliteit in de telecomsector

  • 11 July 2023
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoi,

Ik ben Kimia Tannazi en studeer een Master of Management aan de Universiteit Maastricht. Mijn afstudeeronderwerp gaat over de impact van influencer marketing op klantloyaliteit in de telecomindustrie. We willen weten hoe we loyaliteit kunnen creëren voor klanten in de telecomindustrie. Ik heb echt uw hulp nodig, aangezien ik echt antwoorden nodig heb voor mijn enquête. Help me alsjeblieft om gegevens te verzamelen voor mijn vragenlijst. Ik zou het op prijs stellen als je even de tijd neemt om een ​​vragenlijst voor mijn proefschrift in te vullen en deze ook deelt met je vrienden en familie.

Uw deelname wordt zeer op prijs gesteld.

XXXX

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 12 July 2023, 08:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Kimiat Heb je toestemming gevraagd om deze oproep in de Community te plaatsen? 
Ik vind het vervelend dat ik ingelogd moet zijn met een Google account. Dus ik doe niet mee! Probeer het eens op Twitter! 
 

Hi, Thanks for your comment. Yes I have asked for permission to post it here. It is not mandatory to fill it out, it is a voluntary work to do, so it is not necessary for you to fill it out, by filling it out, you just help me.

Beste @Kimiat Heb je toestemming gevraagd om deze oproep in de Community te plaatsen? 
Ik vind het vervelend dat ik ingelogd moet zijn met een Google account. Dus ik doe niet mee! Probeer het eens op Twitter! 
 

Hi, Thanks for your comment. Yes I have asked for permission to post it here. It is not mandatory to fill it out, it is a voluntary work to do, so it is not necessary for you to fill it out, by filling it out, you just help me.

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Kimiat, it’s not allowed to post post requests like these without explicit permission from our marketeers. In what way have you been granted permission to do so? For now I’ll delete the link. Once you have shown some form of proof, I’ll gladly readjust my statement! 😉

;lk

Reageer