review plaatsen

  • 17 January 2024
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Ben vandaag uitzonderlijk goed, vriendelijk, professioneel geholpen door Bart. 
ineens was mijn volledige data in één dag er doorheen. 
Bart heeft me precies uitgelegd hoe dat kon. Heeft me geholpen dat op te lossen en omdat hij het naar vond dat ik nu helemaal geen data meer had heeft hij uit coulance me 2 gb gegeven om de maand door te komen. 
Natuurlijk wil ik dit kenbaar maken! 
maar nu blijkt dat de review mogelijkheid bij Bart niet aanstaat!!! 
ik zou het fijn vinden als die mogelijkheid er standaard is op jullie website. 
het is goed om te weten welke parels er in jullie bedrijf zitten en dat jullie die extra mogen waarderen. 
Met vriendelijke groet

 Margareth van Slijpe

Jason van Odido 3 maanden geleden

Goedemiddag @mvslijpe, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ontzettend fijn dat je zo goed geholpen bent door Bart; ik ga er alles aan doen om de complimenten door te geven en zal er melding van maken dat de reviewmogelijkheid er bij hem niet is. Leuk dat je desondanks toch kennis geeft van de waardering, dat siert je en maakt ons natuurlijk des te blijer! 😄 De parels binnen onze Klantenservice mogen absoluut niet vergeten worden, daar ben ik het roerend mee eens. 

Ik ga dit op onze interne “intranet”-pagina plaatsen zodat het extra opvalt én deel jouw feedback meteen binnen het bedrijf: oprecht bedankt dat je de tijd en moeite neemt om hier een topic voor aan te maken. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @mvslijpe, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ontzettend fijn dat je zo goed geholpen bent door Bart; ik ga er alles aan doen om de complimenten door te geven en zal er melding van maken dat de reviewmogelijkheid er bij hem niet is. Leuk dat je desondanks toch kennis geeft van de waardering, dat siert je en maakt ons natuurlijk des te blijer! 😄 De parels binnen onze Klantenservice mogen absoluut niet vergeten worden, daar ben ik het roerend mee eens. 

Ik ga dit op onze interne “intranet”-pagina plaatsen zodat het extra opvalt én deel jouw feedback meteen binnen het bedrijf: oprecht bedankt dat je de tijd en moeite neemt om hier een topic voor aan te maken. 

Reageer