informatie

Mobiele internetdiensten (FTMSC) betalen via je factuur

  • 12 December 2018
  • 41 reacties
  • 49737 Bekeken
Mobiele internetdiensten (FTMSC) betalen via je factuur

Toon eerste reactie

41 reacties

Reputatie 7
Badge +9
@Stikopgelicht Goed dat je de onderzoeksformulier hebt ingevuld. Je ontvangt binnen 30 dagen een terugkoppeling. Maar ik verwacht wel dat het goed komt met het terugkrijgen van de kosten.
@Stikopgelicht Goed dat je de onderzoeksformulier hebt ingevuld. Je ontvangt binnen 30 dagen een terugkoppeling. Maar ik verwacht wel dat het goed komt met het terugkrijgen van de kosten.



Dit is niet correct wat je zegt. inmiddels 5 weken verder en nog geen reactie binnen op het onderzoek. Je collega geeft aan 4 tot 6 weken.



Zoals ik heb aangegeven verwacht ik volgende week de uitslag, heb ik deze niet dan zet ik er een advocaat op. win ik 100% zeker aangezien niets klopt.



Moet je eens kijken hoe snel jullie zijn als een factuur niet voldaan is.


Heb je last van izeplay? zoja dit is gewoon een brievenbus firma in leiden. neemt telefoon niet op, post halen ze bijna tot niet af heb ik vernomen van de receptie. Bedrijf ( Creative Clicks ) wat hierachter zit is gevestigd in Amsterdam
@ t-mobile



https://www.google.com/search?q=0900-2110211&ei=PoBhXNetE8KN0gXG07CABA&start=10&sa=N&ved=0ahUKEwjXxNv467PgAhXChrQKHcYpDEAQ8NMDCIUB&biw=1280&bih=607



en maar vol blijven houden dat mensen hier 'behoefte' aan hebben.... sure aan websites van een paar tientjes en spelletjes uit 1990.



Gaat jullie puur om de commissie
Ik heb dat formulier weken geleden ingevuld. Nooit meer iets van gehoord. Ik blijk iets van 70 a 80 euro betaald te hebben waar ik niks vanaf wist.



Hoe kan ik hier iets aan doen?
Net ook voor de zekerheid bij mijn vrouw dr account gekeken... Die betaald blijkbaar 37,50 per maand extra! En dit al meer dan een jaar. Aangezien we altijd voldoende geld op de rekening hebben is dit nooit opgevallen.



Compleet absurd dit.
Reputatie 7
Hi @patjakker1,



Ik zie dat het bedrag bij jou al is verrekend met jouw laatste factuur en er zal ook nog een deel worden verrekend met de komende factuur. Dit is dus al onderzocht en vergoed! Voor jouw vrouw kun je hetzelfde proces volgen, dan wordt dit ook voor haar nagekeken.
Beste David,



Uiteindelijk kreeg ik 20 euro terug...met een vrij neerbuigend mailtje als bonus....



Dit is een fractie van het bedrag wat wel in rekening is gebracht. Kan ik hier nog iets aan doen?
Het eerdere bedrag wat in mindering is gebracht waarnaar jij waarschijnlijk refereert komt door een verlenging van abonnement lijkt me. Dat is die 13 euro...
Reputatie 7
Hoi Patjakker1,



De vergoeding van deze specifieke kosten wordt gedaan door een andere afdeling, die dit tot in de puntjes uitzoeken en dan beoordelen. Ik heb daarom verder geen invloed op de hoogte van de coulance. Gelukkig staan de FTMSC-betalingen nu uit in jouw account, dus dit gaat jou niet meer overkomen!
OK Jaimy,



Maar wat als ik het hier niet mee eens ben? Bij welke afdeling moet ik dan wel zijn?



Coulance vind ik overigens weer erg ongelukkig gekozen qua bewoording. Het is eerder coulance vanuit jullie klanten dat men nog redelijk netjes reageert. Want heel dat ftmsc gebeuren is natuurlijk een compleet gedrocht. Opt in, prima. Maar dat dit op een opt out manier wordt gebruikt jeukt aan alle kanten. Je kan mij niet wijsmaken dat het merendeel van de abonnees heel graag meedoen aan niksdoende applicaties.
Vooral aangezien je zonder enkele vorm van toestemming wordt aangemeld. Ik browse altijd met ghostery en ublock, en alsnog kan dit blijkbaar zomaar gebeuren. Hele nare manier van geld binnenharken is dit.



Blijkbaar moet ik dan ook maar een simpel scriptje schrijven waar elke missclick een automatische rekening krijgt. Aangezien ik een normaal moreel kompas heb doe ik dit niet, maar het schijnt dus wel een prima business plan te zijn.
Reputatie 7
Badge +9
Hi patjakker1,



Als je het niet eens bent met de vergoeding dan kun je je klacht kenbaar maken op deze pagina. Het wordt dan doorgezet naar de juiste afdeling. Voor nu staan de diensten uit dus je zal geen kosten meer maken aan betaalde diensten.



Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten.

Bedankt voor het verwoorden! Je hebt gelijk :)

 

Reputatie 6

Hi @PeeDee 

Goed dat je dit laat weten, je hebt in ieder geval al de juiste stappen uitgevoerd! 

Een meer dan logische vraag! Wij zetten dit niet standaard uit om de mogelijkheid van sms-diensten een dienst is die ook wordt geleverd door bedrijven die in een bepaalde klantbehoefte voorzien. Bijvoorbeeld het stemmen tijdens Tv-programma's.

Hopelijk kunnen we door het onderzoek jou verassen, laat je weten hoe het is afgelopen? Mocht je op dit moment nog andere vragen hebben, dan weet je me te vinden! 

Lost 130 Euros in my previous monthly bill. and 75 Euros more to be charged in current bill, to some absolutely unknown company or service.

I believe it’s happening with T-Mobile’s permission and they wish to continue it.

Why else, the refund procedure not as easy as you allow scammers to charge? You say, you don’t want to hamper the customer ease to subscribe to such service, then why refund form submission is so tedious? Why can’t you allow user to submit the form with few clicks? Do you expect us to take print out of this form and post it you offline? How convenient!

 

Reageer