informatie

Problemen met aankopen in Google Play Store via Odido factuur, wat nu?

Problemen met aankopen in Google Play Store via Odido factuur, wat nu?

Toon eerste reactie

186 reacties

Ik heb in het vorige topic ook gereageerd met de reactie dat de geboden oplossingen aan mijn kant ook niet hebben gewerkt. Vervolgens wordt er geadviseerd een privébericht te sturen, dat heb ik 2 dagen geleden gedaan en nog geen antwoord....
Reputatie 1
Ik vraag mij ook hardop af of het wel een telefoon probleem is. Ik ben nog werkelijk niemand tegen gekomen bij wie de problemen verholpen zijn.

klinkt allemaal leuk maar kom met iets constructief.
Reputatie 1
Beste Mitch,



Heb het nogmaals geprobeerd maar helaas lukt het niet.



Laatste mislukte poging: 04:12 11-02-2016

Laatste gelukte poging: 17-01-2016



Wel beide een ander nummer maar wel hetzelfde gmail account.

Wat is precies een Case?



Mvg Kevin
Reputatie 1
Ook bij mij dit probleem... Alle opties van meerdere topics geprobeerd.

Als laaste middel heb ik mijn telefoon gereset en zelfs dat heeft niet geholpen!

Het is niet een probleem op onze telefoons maar een probleem met T-Mobile.



GA dus niet je account verwijderen of je telefoon resetten. Een hoop ellende en tijd blijft je dan bespaard.
Reputatie 1
@Mitch ik wil m'n account uitloggen niet verwijderen. Wat zijn de alternatieven?
Ook ik heb nog steeds problemen ermee. Mijn google account is [bekend bij moderators] en voor het laatst is het gelukt op 4 dec.

Met vriendelijke groet iris
Reputatie 5
@danielleboes9, @ericatenkleij, @MacJackDaniels en @Xander1977



Allemaal welkom op ons forum! Ik begrijp dat jullie gewoon gebruik willen kunnen maken van de mogelijkheid om te betalen via de factuur. Het is geen onbekend probleem, vandaar ook dit topic.



@danielleboes9



Dank je wel voor de informatie. Ik heb het doorgezet naar de technische afdeling. Vanuit daar wordt het doorgezet naar Google. Nadat Google het incident heeft verholpen, kan het tot 7 kalenderdagen duren voor je weer gebruik kan maken van App Store Billing.



@ericatenkleij



Ik zie dat er nog een case openstaat van 12/01 over problemen met je Google account op je tablet. Ik heb de case aangevuld met de informatie dat je op 26 januari nog een aankoop hebt kunnen doen en dat het sinds gisteren (voor zover jij weet) niet meer mogelijk is. Zodra er meer bekend is word je hier natuurlijk over geïnformeerd!



@MacJackDaniels



Ik zie dat je sinds 28 januari een abonnement hebt bij ons. Leuk om te lezen dat we je mogen verwelkomen als klant van T-Mobile. Ik heb even nagevraagd hoe nauw de '10 dagen periode' luistert. Er is een reële kans dat jij problemen ondervindt omdat nog niet veel langer dan tien dagen geleden jouw simkaart actief is geworden.



Zou je nogmaals de volgende stappen willen proberen?



Betaalwijze T-Mobile Factuur niet zichtbaar

Heb je in de laatste 10 dagen een update gedaan van de Android versie, Google Play, Google wallet of de beveiliging? Of heb je misschien een nieuwe sim geactiveerd of heb je een ander 06-nummer gekregen? Dan kan hierdoor de betaalwijze in de war zijn. Volg in dat geval de volgende stappen:



Log de Google account uit op het toestel

Zet de wifi uit

Zet het toestel uit

Zet het toestel weer aan

Log de Google account opnieuw in, terwijl het toestel uitsluitend verbinding heeft met het T-Mobile netwerk, niet met wifi!

Probeer een aankoop te doen, deze hoeft niet afgerond te worden. De betaalopties moeten zichtbaar zijn

Als dit gedaan is mag je wifi weer aanzetten



Als het niet werkt zou je dan kunnen aangeven wanneer je laatste succesvolle poging was en wanneer je het voor het laatst geprobeerd hebt(en dis mislukte)? Dan kan ik een case voor je aanmaken namelijk! 🙂



@Xander1977



"The only stupid question is the one left unasked."



Via deze link kun je zien hoe je je Google account kunt verwijderen op je toestel.





Laat je even weten of het is gelukt? Als geen enkele tip helpt, zou je dan de informatie kunnen delen die gevraagd wordt door Thalina? Dank je wel alvast!





@all



Als jullie in de tussentijd nog vragen hebben, stel ze gerust!
Reputatie 1
Domme vraag misschien maar hoe log ik uit op mijn Google account?
Reputatie 1
Beste T-Mobile,



Username: [bekend bij moderators]



Heb sinds 2 weken een Galaxy s6 met een ander nummer. Voorheen kon ik op een spel dat ik speel altijd iets kopen, nu niet meer en het is hetzelfde gmail account. Krijg geen melding van een sms om te verviëren, maar wel een sms met een hele lange code erin.. alles al geprobeerd hier boven maar het lukt niet..



Mvg Kevin
Reputatie 1
Ook ik heb nog steeds problemen met google play aankopen geen betalingsachterstand hij geeft steeds verificatie fout aan ook ik heb de laaste keer nog een aankoop gedaan op 26 januarie maar nu sinds 9 febr lukt het niet meer van alles al gedaan mijn google acount is [bekend bij moderators] helllllpppppp
Na meerdere keren proberen (laatste keer was vandaag, 9 februari om 16:46. Mijn googleaccount is [bekend bij moderators] en er heeft nooit een succesvolle aankoop plaatsgevonden

Reageer