Beantwoord

Aansluitkosten worden wel berekend

  • 23 January 2024
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

In december heb ik mijn twee abonnementen van Odido omgezet naar nieuwe abonnement van Odido (unlimited samen voor 20 euro per maand, per abonnement).

De medewerker van Odido gaf me meerdere keren aan dat ik geen aansluitkosten ga betalen terwijl op de contract wel aansluitkosten stond. Ze hebben mij aangegeven dat dit standaard op de contract stond en dat ik ze moet vertrouwen en dat ik geen aansluit kosten ga betalen. Vandaag heb ik de eerste factuur ontvangen en stonden wel aansluitkosten op mijn facturen. Daar ben ik niet blij mee. Hoop dat dit zsm aangepast wordt en dat de klanten in een keer juist geïnformeerd worden.

icon

Beste antwoord door Ereen 24 January 2024, 14:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Ereen, gaaf dat je hebt gekozen voor 2 Unlimited Samen abonnementen! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je 2 nieuwe bestellingen hebt gedaan (aquisitie) in plaats van verlengingen. Hier betaal je wel aansluitkosten voor. Ik gok dat mijn collega in de war was en dacht dat hem om een verlenging ging. Excuses hiervoor. De facturen staan nog niet klaar in het systeem, maar stuur me alvast de volgende gegevens van je abonnementen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan pak ik dit volgende week, zodra de facturen klaarstaan, op en dan vergoed ik de aansluitkosten alsnog voor je! 😄

Hoi Ereen, gaaf dat je hebt gekozen voor 2 Unlimited Samen abonnementen! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je 2 nieuwe bestellingen hebt gedaan (aquisitie) in plaats van verlengingen. Hier betaal je wel aansluitkosten voor. Ik gok dat mijn collega in de war was en dacht dat hem om een verlenging ging. Excuses hiervoor. De facturen staan nog niet klaar in het systeem, maar stuur me alvast de volgende gegevens van je abonnementen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan pak ik dit volgende week, zodra de facturen klaarstaan, op en dan vergoed ik de aansluitkosten alsnog voor je! 😄

 

Beste Marciano,

 

Dank voor je snelle reactie en aanbod.

Ik heb je net een privé bericht verzonden incl. de gevraagd informatie.

Ik zie later de bevestiging van bovenstaand aanbod.

 

Nogmaals dank

 

Mvg

Tuna

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Tuna, uiteraard graag gedaan! Ik heb je berichtje ontvangen en ik spreek je daar snel! 😊

Reageer