Beantwoord

ACM Regels

  • 15 February 2024
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Zou graag een uitleg willen hebben waarom jullie zich niet houden aan de wet en de regels van het ACM? Daarbij zou ik 7% rente mogen claimen per dag dat jullie te laat zijn met betalen :)

Dus hoe kunnen jullie jezelf vinden in deze regels en en waarom worden deze niet nageleefd?

 

Nico Gebhard-

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 16 February 2024, 15:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Nico Gebhard, toevallig had ik je ook gesproken via ons Facebook kanaal, waar mijn collega's en ik de situatie aan je hebben uitgelegd. Nogmaals: normaal gesproken ontvang je het bedrag automatisch binnen 14 dagen van ons terug. Soms wil er nog wel eens wat misgaan met het koppelen/uitbetalen van het bedrag, waardoor het niet automatisch lukt. Ook als de betaling bijvoorbeeld met een creditcard was gedaan, is het ook niet automatisch mogelijk. Daarom moet er dan handmatig nog een terugstortformulier worden ingevuld en dat heeft mijn collega voor je gedaan. Dit kan maximaal 14 dagen duren. Het zou best kunnen dat je het binnen een paar dagen op je rekening terug hebt ontvangen, maar wegens de drukte kan het maximaal 14 dagen duren, sorry! 

Er is geen snellere manier om dit in orde te maken. De enige manier is om het terugstortformulier handmating in te vullen en dat heeft een collega al in orde gemaakt. Wat ik wil zeggen is dat het soms niet automatisch kan gaan en dat er wat fout gaat, waardoor het bedrag dus niet automatisch binnen 14 dagen teruggestort wordt. De rente is een leuk idee, maar dat kunnen we niet zomaar voor je in orde maken, sorry! Je zult het bedrag zo snel mogelijk van ons terugkrijgen! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!

Reageer