Beantwoord

afgesloten voor nederland betalingsregeling

  • 6 July 2023
  • 7 reacties
  • 183 Bekeken

Ik heb met T-Mobile een betalingsregeling afgesproken en daarbij zou ik een blokkade hebben met o.a. bellen en data in het buitenland maar ik ben ook geblokkeerd in Nederland. Bellen en 5g werken nu allebei niet.

icon

Beste antwoord door Cristien 6 July 2023, 16:27

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @BrAmsterdam 

Heb je wel bereik of dat ook niet en is je aansluiting nu geblokkeerd?

In dat geval dien je het hele bedrag in één keer te betalen en dan zal de blokkade binnen een uur worden opgeheven.

https://www.t-mobile.nl/betalen

Hey @Waqqas 

bedankt voor je berichtje! Ik heb wel bereik maar volgens de afspraak van de regeling zou ik wel gewoon moeten kunnen bellen en internetten in Nederland en dat is nu niet het geval :(

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @BrAmsterdam  heb je je wel aan de regeling  zo als beschreven gehouden? 
 

goed om te weten

  • Je kunt tijdens een betaalafspraak geen andere betalingen uitstellen.
  • Je krijgt tijdens de afspraak een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betaalafspraak kun je in je My T-Mobile account de status van je afspraak bijhouden.
  • Tijdens de afspraak kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen.
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.
  • Als je je tijdens de betaalafspraak niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen.

Hey @CrisTien 

 

bedankt voor je bericht! De betalingsregeling is pas net afgesproken dus lijkt mij niet dat ik iets heb verbroken. “

  • Je krijgt tijdens de afspraak een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers en sms-diensten gebruiken. “

dit is eigenlijk precies het probleem, bellen in Nederland en Internetten in Nederland zijn dus ook afgesloten voor mij, niet alleen buitenland dus.

ik heb al meerdere topics over dit onderwerp gelezen met precies hetzelfde probleem die uiteindelijk verholpen zijn door Moderators… ik neem aan dat die het dus alleen kunnen oplossen voor mij?

Reputatie 7
Badge +14

Oei @BrAmsterdam  Als je telefoon opnieuw opstart en er is nog een probleem dan moet je helaas wachten op een moderator.

Ik zal ze even wijzen op dit onderwerp misschien kan iemand je vandaag nog helpen. 
Geen garantie maar doe mijn best. Anders moet je tot morgen wachten 

 

@CrisTien helaas heb ik die al meerdere malen geprobeerd opnieuw op te starten zonder succes :(

 

Ik zal dan even afwachten tot een Moderator hulp kan bieden. Bedankt voor de snelle reacties en de hulp in ieder geval!

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb met T-Mobile een betalingsregeling afgesproken en daarbij zou ik een blokkade hebben met o.a. bellen en data in het buitenland maar ik ben ook geblokkeerd in Nederland. Bellen en 5g werken nu allebei niet.

Hi @BrAmsterdam geen zorgen, ik zoek dit graag voor je uit! Ik zou met je mee willen kijken in je account of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld en of er geen bijzonderheden te zien zijn. Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik gelijk met je meekijken! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer