Afspraken die niet worden nagekomen betrekking tot factuur en bewind

  • 10 November 2023
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Ik heb momenteel een betaal achterstand van 2 maanden. Ik wilde een betalingsregeling treffen bij de eerste maand. Dat was niet mogelijk want er moesten 2 maanden openstaan voordat het mogelijk was. Na dat de 2e maand open kwam te staan heb ik gebeld met klantenservice voor een betalingsregeling. Dit was meer dan een week geleden. Ze gaven aan dat ik een regeling kon treffen van 3 maanden tot max 8 maanden. Ik kon toen nog niet binnen 14 dagen betalen want 17e weer geld. Dus gaf die vrouw aan bel dan later weer dan komt het wel goed. Dus ik bel vanochtend. Zegt een medewerker dat het niet mogelijk is want u staat onder bewind.

Ten eerste: sta ik er onder inderdaad maar, Odido bewindvoerdersdesk is akkoord gegaan dat ik de betalingen zelf regel sinds eind augustus vanwege zelfredzaamheidstraject waar ik in zit, dmv een mail die gestuurd is naar ze. Dit was dus nog tijdens de T-Mobile tijdperk.
 

Odido bewindvoerdersdesk is dus met iets akkoord gegaan op een verzoek van bewind wat Odido niet kan waarmaken. Ik heb zelf de brief ook in handen. En uw 1e collega die ik sprak aan de telefoon kon het waarmaken maar omdat ik moest wachten kreeg ik 2 andere collega’s die niets voor me wilden doen. Doordat ik dus heb gewacht op verzoek van uw collega ben ik nu geblokkeerd. Omdat jullie de belofte niet waarmaken moet bewind een mail sturen wat max 2 weken duurt. Hierdoor ben ik dus max 2 weken niet bereikbaar. 

Ik verwacht dan ook een compensatie door 2 fouten die jullie hebben gemaakt. 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @blackshadow0896 

Wat jammer om te lezen dat je verkeerd bent geïnformeerd door mijn collega. Wij mogen zelf ook geen betalingsregelingen doorvoeren wanneer een klant onder bewind staat dit kan alleen gedaan worden door de incasso afdeling. Wanneer je bewindvoerder mailt met de incasso afdeling dan kun je snel verder geholpen worden. Excuses voor het ongemak en hoe het is gelopen. Ik hoop dat het snel wordt opgelost! 

Reageer