Beantwoord

Als er staat dat ik maandelijks 59 euro moet betalen, betekent dit dan dat dit het exacte bedrag is dat van mijn rekening wordt afgeschreven?

  • 15 September 2023
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Dus stel dat ik maandelijks 59 euro moet betalen voor de iPhone 14 plus, inclusief telefoon en data, betaal ik dan meer? Bij Vodafone kun je bijvoorbeeld een bundel van 4 GB kopen, maar je kunt die limiet overschrijden, maar er wordt dan een bedrag in rekening gebracht per MB die je verbruikt na de 4 GB. Is dit hetzelfde of wordt de data geblokkeerd nadat je de limiet hebt bereikt. Als het hetzelfde is, is er een kans dat je het zo kunt instellen dat het wordt geblokkeerd op de limiet?

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 September 2023, 12:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mal_m 

Met een unlimited abonnement kun je de dagelijkse bundel aanvullen met gratis 2GB aanvullers wanneer deze bijna op is.

Met andere bundels krijg je de keuze om extra data te kopen of om gratis op een lage snelheid door te gaan, minder dan 0,5 Mbps.

 

Hallo @mal_m 

Met een unlimited abonnement kun je de dagelijkse bundel aanvullen met gratis 2GB aanvullers wanneer deze bijna op is.

Met andere bundels krijg je de keuze om extra data te kopen of om gratis op een lage snelheid door te gaan, minder dan 0,5 Mbps.

Het wordt dus niet geblokkeerd, zelfs niet als ik de dagelijkse bundel niet aanvul of betaal voor extra data. Alleen lagere snelheid?

Reputatie 7
Badge +15

@mal_m

Je kan wel mobiele data uitzetten of een blokkade plaatsen op internet maar internet wordt niet vanzelf geblokkeerd wanneer je data op is, daar heb je geen optie voor.

Als je met unlimited, niet aanvult wanneer de dagelijkse bundel op is zal 4G niet werken.

En bij de andere abonnementen moet je eerst een keuze maken voordat je verder kunt.

@mal_m

Je kan wel mobiele data uitzetten of een blokkade plaatsen op internet maar internet wordt niet vanzelf geblokkeerd wanneer je data op is, daar heb je geen optie voor.

Maar het zal me niet aanrekenen als ik de limiet overschrijd, toch?

Reputatie 7
Badge +15

@mal_m 

Volgens mij niet want je moet een keuze maken.

Buiten de EU betaal je dan wel voor data en bij langdurig gebruik in het buitenland.

Reageer