Bedrag op toekomstige factuur van internet Turkije wat niet gewerkt heeft

  • 28 September 2023
  • 6 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 2

Wilde net als vorig jaar via Groen internet turkije op mijn mobile telefoon.  Elke keer antwoord dat dat niet ging. Nu toch op toekomstige factuur van oktober extra kosten 32.75 waarvan ik die 30 euro dus niet wil betalen.

Hajar van Odido 7 maanden geleden

Hi @kitty 

Ik ben een Odido medewerker en ik kan niet bij je gegevens als ik die niet heb. Ook heb ik ze nodig ter verificatie zodat ik weet dat ik met de eigenaar van het contract spreek. Je kan mij een bericht sturen als je klikt op mijn naam. Als je liever geen gegevens deelt via een online kanaal dan kun je ook contact opnemen met onze klantenservice. Je kan ze bereiken op  0800-0092

 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hi @kitty ,

Een moderator kan zien of er iets van die databundel door jou is gebruikt.  Het is druk, dus ze komen vanzelf hier op jouw topic.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @kitty 

Ik wil graag met je meekijken naar je factuur. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan geef ik je graag ook meer duidelijkheid.

Reputatie 2

Hoe schrijf ik een privé berichtje.

Reputatie 2

Hoe schrijf ik een privé berichtje.

In de bevestiging van de ontvangen mail staat mijn telefoonnummer toch? Daar zijn al mijn

gegevens bekend. Lijkt me onzin om dat zo maar te geven. Ik heb het niet over de extra bel kosten , maar over het bedrag van30 euro wat ik voor dat abonnement moest betalen en daar ik zag dat mijn what’s apjes niet werkte heb ik geen internet gebruikt. Misschien een paar what’s apjes via roming. Ik heb nog geen specificatie daar er alleen het toekomstige bedrag van oktober staat vermeld .er is nog geen factuur.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @kitty 

Ik ben een Odido medewerker en ik kan niet bij je gegevens als ik die niet heb. Ook heb ik ze nodig ter verificatie zodat ik weet dat ik met de eigenaar van het contract spreek. Je kan mij een bericht sturen als je klikt op mijn naam. Als je liever geen gegevens deelt via een online kanaal dan kun je ook contact opnemen met onze klantenservice. Je kan ze bereiken op  0800-0092

 

Reputatie 7
Badge +14

 

Reageer