Belbundel onbeperkt op verkeerde nummer

  • 24 October 2023
  • 5 reacties
  • 53 Bekeken

Ik heb 4 abonnementen.

nu is er op 1 van de 4 een rekening van 396 die jullie willen afschrijven ivm overschreden belbundel.

Juist dit nummer behoort een onbeperkte belbundel te hebben.

logische verwarring hoor, 4 abonnementen is ook best veel. Wel graag even deze kosten weglaten en de onbeperkte bundel goed plaatsen anders gaan we van 4 naar 0 abonnementen.

dat zou jammer zijn. 😟

Marciano van Odido 6 maanden geleden

Hoi Jil, allereerst van harte welkom op de Community en tof dat jullie met z'n vieren onderdeel zijn van onze Odido-familie! Stuur mij even een privébericht met het 06-nummer waar het om gaat en bijhorende gegevens; geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er voor je in! 😄

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Jil lala ,

Het aanpassen van bundels, zowel spraak als data,  kun je zelf regelen via my-odido. 

Ja wat niet kan Eric… ik heb liever dat ODIDO zelf de dingen goed zet en regelt en de factuur terugdraait.

Reputatie 7
Badge +14

Hi @Jil lala 

Odido beheerd niet jouw bundels, dat moet je echt zelf doen. Maar we kunnen wel meedenken waarom jou dat niet lukt.  Wat gaat er mis als jij bundels aanpast?

Wij zitten helaas op een andere golflengte beide Eric. Hier heb ik niets aan!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Jil, allereerst van harte welkom op de Community en tof dat jullie met z'n vieren onderdeel zijn van onze Odido-familie! Stuur mij even een privébericht met het 06-nummer waar het om gaat en bijhorende gegevens; geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er voor je in! 😄

Reageer